Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinxter
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07-2024
Aangezien ik zeer binnenkort mijn nieuwe laptop krijg, en ik graag overal wil internetten heb ik hier een vraagje over...

Momenteel heb ik als telefoon een MDA Compact III van T-Mobile, icm een onbeperkt internet abo.
Nu weet ik dat ik deze in kan stellen als modem, en op die manier op internet kan komen.
Echter zal dit met maximaal de GPRS verbinding gebeuren die de telefoon bezit.
Aangezien dit abo met een telefoon met UMTS mogelijkheden sneller zou zijn, ben ik benieuwd of ik mischien ook een los UMTS PCMCIA kaartje kan kopen.
Hierin dan een extra sim van mn provider doen, en dan met UMTS op internet zit, zonder dat ik telkens een verbinding hoef te hebben met mn mobiel.

Is er iemand die dit al voor elkaar heeft gekregen, of heb je er zo je eigen ideëen over, laat maar horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat is prima mogenlijk. Maar je kan maar 1 sim tegelijk gebruiken. Of bereikbaar met je 06, of UMTS'en via je laptop. Het is dus of-of..

[ Voor 10% gewijzigd door RaZ op 09-02-2008 10:34 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:29

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Vraag dan ook aan je provider na of hun wel DualSim met UMTS ondersteunen. Bij de KPN kon dat eerst namelijk niet.
UMTS, prima. DualSim, ook prima. DualSim met UMTS, dat kon niet :P

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Is mogelijk... Die zijn er nu wel.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04
Klopt idd.

ik heb een duosim met umts bij kpn...
1tje in me tytn ii als primaire telefoon en via bt en gedeelde internetverbinding zonder problemen
internet op 't laptopje. (onmisbaar afgelopen week toen Orange aan het klooien was)
En de andere in me SE K750 als stap telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinxter
Enig idee waar ik zo'n kaartje het beste (lees: goedkoopste) kan halen?
Enneh, krijg ik dan niet problemen met mn provider omdat ik zeer waarschijnlijk vrij veel data zal verplaatsen met een laptop (ivm een PDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinxter
Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:31
kaartjes kun je gewoon bij t-mobile halen, maar volgensmij zit daar een data abbo aan gekoppeld. Heb ze op marktplaats v.a. €150 gezien.

Data verplaatsing hoe je je niet druk om te maken. Je snelheid is met zo een Internet Totaal packet gecapped. Dus echt extreem downloaden kan je wel vergeten, tenzij je heel veel per maand wil betalen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249464

Vodafone heeft losse data-abonnementen, voor 2 tientjes per maand kan je 250mb verstoken en voor 4 tientjes 1Gb. Als je een 2 jarig abonnement afsluit is de insteekkaart gratis (PCMCIA / PCI-EXPRESS / USB).

Laatst voor een collega zo'n data-abonnement afgesloten en echt supersnel mobiel internet voor een nette prijs.
Pagina: 1