Toon posts:

[FLASH] flash object (flvplayer) wordt niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn website maak ik gebruik van een Flash element. Dit is de flvplayer van Jeroen Wijering: http://www.jeroenwijering.com/

Dit werkte altijd goed, maar ineens wordt deze niet meer weergegeven. Het object verschijnt gewoon totaal niet, waar het hoort te staan blijft het nu dus gewoon leeg.

Ik heb een vriend gevraagd om ook even te kijken en bij hem werkt het wel, het kan dus niet in de code zitten, en tja die code heb ik ook niet veranderd sinds het nog wel werkte bij mezelf. De logische gedachte is dan natuurlijk dat er iets mis moet zijn met mijn eigen Flash. Ik heb echter net voor de zekerheid nog de nieuwste versie van Flash geïnstalleerd en vervolgens werd de Flash-melding dat de installatie geslaagd was goed weergegeven, Flash werkt dus kennelijk toch goed.

Wat kan er anders dan nog de oorzaak van zijn dat het object niet weergegeven wordt? Ik gebruik de volgende code om het object weer te geven:

code:
1
<script type='text/javascript'>var so = new SWFObject('flvplayer.swf','mpl','200','168','7'); so.addParam('allowscriptaccess','always'); so.addVariable('displayheight','150'); so.addVariable('file','test.flv'); so.addVariable('height','168'); so.addVariable('image','test.jpg'); so.addVariable('width','200'); so.addVariable('frontcolor','0xFFFFFF'); so.addVariable('backcolor','0xff8c25'); so.addVariable('usefullscreen','false'); so.write('player1');</script>

De div waar de player ingezet wordt is aanwezig (anders zou het bij die vriend van me ook niet werken uiteraard) en ook de benodigde verwijzingen naar andere js pagina's staan in de pagina:

code:
1
2
<script src="publicscripts/AC_RunActiveContent.js" type="text/javascript"></script>
<script src="publicscripts/swfobject.js" type="text/javascript"></script>

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Verwijderd

Topicstarter
had ik gezien het feit dat ik nog reacties heb dit topic beter in programming neer kunnen zetten of is het hier toch wel op zijn plaats? En weet gewoon niemand het? Dat laatste zou natuurlijk ook kunnen, ook al hoop ik nog steeds op een oplossing want ik kom er zelf niet verder mee |:(

• blaatkipje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-01 07:31
Kijk even naar de instellingen van je adblocker