Toon posts:

2 jaar oude trinitron of nieuwe doorsnee monitor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan voor 500 gulden een 2 jaar oude een 17 inch trinitron (sony 0.26 dp) halen of voor 550 piek een gloednieuwe doorsnee CRT buis (philips .27 dp).
Voor welke zou jij gaan en waarom?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:42
Trinitron... Sony trinitron buizen zijn echt goed (lijken hol, maar ik ben beetje bol gewend).

2 jaar is nog niet echt oud voor een dergelijke monitor... Ook heeft de Sony een kleinere pixelafstand, wat dus scherper beeld veroorzaakt.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:44
Sony is the way to go!!
Heb zelf ook een 17" sony (E200) en ik wil echt niet meer anders

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 11:11

Erikie

www.erikie.nl

Op vrijdag 16 februari 2001 12:27 schreef InZane het volgende:
Sony is the way to go!!
Heb zelf ook een 17" sony (E200) en ik wil echt niet meer anders
Jup, ikke heb lekker ook een sony e200 :P, alleen mag ie van mij wel een stukkie groter, alleen heb ik niet zoveel cash...

sony roelt!

traktor scratch!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 04:03

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

ik heb een sony 17" 200GST en ik wil ook niet meer anders, tenzij nog beter >:) ...ik zou er alleen wel goed over nadenken, een monitor is nou eenmaal hetgeen het langste 'meegaat' over het algemeen (lees: minimaal onderhevig aan veroudering en mode in vergelijking met andere hardware)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ga voor de Triniton, zullen je ogen op prijs stellen :):):):):):)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:42

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Heb de Sony E400 19" is een zeer relaxt beeldje!! 8-)

Verwijderd

euhm jullie zitten allemaal te lullen over sony maar is de iiyama A902MT zo slecht??
i don't think so B-)

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:42

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Lees de vraag even bovenaan. Gaat over een 2 jaar oude sony of een nieuwe doorsnee monitor, en ik vind iiyama geen doorsnee monitor.

Verwijderd

iiyama vind ik niet slecht maar minder mooi,
iiyama heeft de diamondtron van mitsubishi

zelf heb ik een :
sony HMA220 (zilvere kast 17")
sony gdm 20e20 (Sun OEM 20")

vind ik fantastisch.De 20e20 is al 3 jaar oud maar beter dan de meeste monitoren.

Verwijderd

Topicstarter
Krijg net te horen dat de trinitron monitor eigenlijk een Dell monitor is met een Sony Trinitron beeldbuis erin. Maakt dat iets uit en heeft iemand ervaring met die Dell Trinitron buizen?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Euh, Dell gebruikt Sony Trinitron buizen voor hun Dell Trinitron monitoren. En ja, daar heb ik ervaring mee. Op m'n werk een 2+ jaar oude 21" welke puik beeld levert (niet volledig plat) maar waar het contrast iets minder van begint te worden. En thuis ook nog een 17" Dell (2 jaar oud), ook zeer goed beeld. Hangt er wel vanaf wat van videokaart je gebruikt (duh)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Zelfs een 10 jaar oude Sony trinitron monitor is beter dan een nieuwe doorsnee monitor. Kijk eens naar de prijzen van een Sony monitor, dan snap je het wel...nergens op bezuinigd.

Verwijderd

Ja sony is beter. Heb nu ook een 200GST 17"
Egt wel een beter schermpie is dat. Heb em nu zo'n 2 en half jaar en nog even scherp als toen ie nieuw was. Gewoon quality monitoren zijn het.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 11:11

Erikie

www.erikie.nl

en dell heeft oem monitoren erin zitten van sony, Deze zijn zeker okee, maar een normale sony is toch ietsiepietsie beter, omdat de electronica er op afgestemd is..

traktor scratch!

Pagina: 1