Toon posts:

Tweakblogs reclame?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet waar je Tweakblogs-gerelateerde zaken kwijt moet, maar ik gok hier.

Ik zag zojuist deze blog: http://peak-it.tweakblogs...en-studie-combineren.html

Dit ziet er sterk uit als reclame voor dat bedrijf en die studie, zeker omdat de gebruiker zich gisteren geregistreerd heeft. Moeten ze daar niet gewoon banner-ruimte voor kopen bij T.net?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hierover wordt ook binnen Abonneeforum gediscussieerd, maar er is nog geen besluit genomen.

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:49
Ik wou ook net een melding maken van spam, maar kan nergens een knopje vinden..

Specificaties | AndriesLouw.nl

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lijkt me ook meer reklame dan de mening van een tweaker.
Ik vond deze blog wel aansluiten bij mijn mening.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Kijk, het is natuurlijk niet zo dat wij weblog-inhoud op kwaliteit gaan beoordelen. Als die man op deze manier te werk wil gaan - nieuwsberichtjes van zijn eigen site kopiëren en neppe testmonials posten - moet hij dat zelf weten. Je hoeft het niet te lezen :P Hij betaald voor de functionaliteit en mag dan ook binnen bepaalde grenzen zelf bepalen wat hij er op zet. Juichend vertellen wat zijn bedrijf doet valt wat mij betreft binnen die grenzen.
Het is misschien niet erg mooi, noch slim, maar zolang het niet om openlijke werving, reclame of andere duidelijk commerciële boodschappen gaat heb ik er niet zo veel problemen mee.

Verwijderd

De dt-fouten in zijn artikel dragen zowiso niet bij aan het professionalisme :p

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Een opmerking maken over dt-fouten en dan vervolgens 'sowieso' finaal fout schrijven..? ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

tututut, dt-fouten vallen onder een andere categorie :p

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Blijkbaar heeft het probleem "zichzelf" opgelost, want het blog is momenteel leeg ...
Pagina: 1