processor kaduuk? Testen omg. Maarssen.

Pagina: 1
Acties:

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Hey,

Ik heb zo'n vermoeden dat de T van mijn Tbird nu voor Toast staat :(

Ik had een nieuw mobo gekocht, maar die was kaputt. Teruggestuurd, nieuwe gekregen, maar nu werkt het nog steeds niet. Ik wil nu toch wle eens mijn processor testen om te zien of ie niet geflambeerd is door dat kapotte moederbord.

Ik woon zelf in Maarssenbroek. Is er iemand in de buurt met een socket A mobo waar ik hem ff kan testen?

Please??? Staat een flesje wijn voor :)

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:58
He worsie, wat voor T-Bird is het?:?
Ik woon in Bloemstede en heb een MSI K7T-Pro met een Duron 600 erop.Daar kan ook een T-Bird op.;)
Geef ff specs van je T-Bird, dan kunnen we een afspraak maken.

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Wat voor mb heb je ?? Ik had namelijk eerst de a7v133 gekocht, werkte niet. nieuwe gekregen, zelfde probleem. In de winkel getest, niks. Weer een nieuwe, ook dood. Uiteindelijk een kt7a-raid meegekregen die het wel deed (eventjes, maar dat is een andere topic >:) )

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Griffin2k,
In ieder geval bedankt voor het aanbod :) Ik heb net ff de zaak gebeld waar ik hem gekocht heb. Die zit in Haarlem, maar blijkt ook een filiaal te hebben in Utrecht. Dan ga ik wel ff bij de winkel langs. Kan ik desnoods gelijk een nieuwe meenemen.

frenkb,
Mobo is idd een A7V133. Maar het lijkt me wel heel vreemd als het weer aan het mobo ligt. De eerste keer kon ik horen dat het niet goed ging, maar dat heb ik nu niet.