nVidia Powermizer, hoe werkt het?

Pagina: 1
Acties:

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb een M1330 met een 8400M GS van nVidia aan boord. Nu lijkt mij Powermizer mogelijkheid erg interessant, maar ik kom er maar niet achter waar dit in te stellen valt?

In het control panel, kan ik alleen een keuze maken tussen prestaties en kwaliteit. Nergens dus een powersave-mode oid. Notebook Hardware Control geeft ook de powermizer optie aan, maar deze is grijs en kan ik dus helaas niet activeren.

Ik gebruik gewoon de Dell-drivers, omdat ik op de nVidia site geen geschikte drivers kan vinden. Mijn vraag dus, zit deze Powermizer in de drivers (in welke dan wel?) ingebakken of kun je het ergens downloaden? Ik vind het niet namelijk....

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 19:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Volgens mij regelt je notebook zelf al een en ander aan powersaving.. (veel notebooks doen dat al opt moment)

Misschien dat het daardoor greyed out is..?

[ Voor 38% gewijzigd door Michael Knight op 08-02-2008 19:52 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Michael Knight schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:52:
Volgens mij regelt je notebook zelf al een en ander aan powersaving.. (veel notebooks doen dat al opt moment)

Misschien dat het daardoor greyed out is..?
Klopt, maar NHC heeft de mogelijkheid om deze te overrulen. Ook voordat ik NHC erop had staan, kreeg ik het niet voor elkaar.

Iemand anders die van Powermizer gebruik maakt en enige verheldering kan geven?

Verwijderd

Powermizer werkt ook niet altijd met alle Nvidia drivers, ik heb een Dell XPS M1710.
Check www.laptopvideo2go.com voor laatste drivers en modded inf's, op de forum daar geven ze ook vaak aan of de powermizer werkt met de drivers.