Toon posts:

Laptop Audio wil niet gaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb net een http://www.alternate.be/h...Details.html?artno=PN4V51 gekocht en alles gaat behalve het geluid.

Ik heb de drivers geinstalleerd die me zijn meegegeven en die gingen niet. Dan heb ik AC'97 Realtek geinstalleerd en nee nog geen geluid.

Als ik ga kijken bij men eigenschappen waar je de in- en ouput kan selecteren dan staa er alleen maar iets van Bluetooth device en niet zoals op men desktop 'Realtek HD Audio Input/Output'.

Zit met men handen in men haar, please help me.

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

heb je ook al geprobeerd om de mute knop te schakelen op het toetsenbord? meestal Fn samen met 1 van de knoppen F1-F12 of een apparte knop (speakertje emt een kruisje erdoor)
veel succes!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:40
Wat gebeurt er als je de 'geluidskaart' uit je hardware haalt en opnieuw laat installeren?

Eventueel via Windows Update kun je nieuwere drivers binnenhalen.

Met 'eigenschappen' bedoel je de volumeregeling? Check even of daar niets is aangevinkt.
De meeste laptops hebben ook wel een koptelefoonuitgang, probeer die es, dan kun je de speakers in de laptop zelf uitsluiten als zijnde het probleem.

Als dat nog niet lukt zou je met het programma DriverAlert kunnen nagaan of je de juiste drivers hebt. Die kun je hier hier downloaden.

Mijn YouTube Channel

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:45

Tarin

Just plain weird.

Staat er een onbekend apparaat, of iets anders zonder drivers, bij Apparaatbeheer? (Windowsknop+Pauze, onder Taken de eerste link (Vista), onder XP is tabblad Hardware, eerste knop (geloof ik)). Als er gele uitroeptekentjes staan mis je inderdaad nog drivers.

Was er een besturingssysteem meegeleverd? Wat draai je? Het nadeel van zo'n geassembleerde barebone is natuurlijk dat je niet direct een fatsoenlijke fabrikantenwebsite hebt die netjes drivers aanbiedt en up-to-date houdt.

[ Voor 43% gewijzigd door Tarin op 09-02-2008 15:18 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN