Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[php] e107 theme laat linkinfo zien, wil ik niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 2.340 views

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-07 23:03

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
Hallo wizzkids,

Ik gebruik het 'Kubrick' theme. Best tevreden over; alleen bij een mouseover verschijnt er info met een beschrijving en waar er heen gelinkt wordt. Ik heb in de admin reeds een aan/uitvinkie gevonden daarover, maar die doet niets. Kan ik iets in de css of php weghalen? Zo ja wat?

Heb natuurlijk al flink gegoogeld maar niet gevonden, dus zal het wel zo simpel zijn dat ik het niet begrijp :|

Groet,

Pat!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:42

DizzyWeb

Ondertiteld

Misschien slim om er even bij te zeggen dat het over Wordpress gaat?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ongetwijfelt zal je de title tags in de template moeten aanpassen/verwijderen.

Maar dit kan je toch ook gewoon op het e107 forum vragen? Het is immers hun 'programma'.

@hieroven, e107 is zo'n CMS :)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2008 17:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-07 23:03

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
Dikke vette toeval wil dat ik het idd gisteren al op hun site had gepost; staat er NET nadat ik mijn vraag hier gesteld had het antwoord.

Ik moest de 'theme.js' verwijderen en daarmee was het opgelost. Wellicht voor anderen nog handig om te weten want zoals gezegd gaf Google niets prijs.

Pat!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

uhm, ja dit is dus support op third party tools EN we houden er niet van om gegroet te worden en af te sluiten met je naam. Dit kun je allemaal nalezen in onze uitstekende faq, waar we veel werk in hebben gestopt en erg trots op zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door XangadiX op 09-02-2008 21:41 ]

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.