Toon posts:

[Quicktime+Flip4Mac] WMV speelt af zonder beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de laatste tijd een probleempje met quicktime. Vaak als ik internet filmpjes wil bekijken welke in het wmv formaat zijn, krijg ik alleen geluid en een wit beeld. Ook sommige WMV's werken niet op de harde schijf met Quicktime+Flip4Mac... Ze werken echter wel met VLC.

Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? En natuurlijk hoe ik het op kan lossen? Ik heb de nieuwste versies van Quicktime en Flip4Mac.

Ik werk met:
OSX 10.5.1
Quicktime 7.4.1
Flip4Mac 2.2.0.49

Kan iemand me helpen?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:23

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Geen andere codecs in Quicktime geinstalleerd die roet in het eten kunnen gooien?
Ik heb er hier alleen Perian en Flip4Mac in zitten en dat levert (vooralsnog) geen problemen op.

Tesla Model Y RWD (2024)

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 08:44
Ik heb daar af en toe ook last van als ik iets wil bekijken van Uitzendinggemist.nl. Quicktime afsluiten en opnieuw het filmpje starten wil bij mij altijd wel helpen. Waardoor het wordt veroorzaakt: geen idee. Eens kijken of ik er nog last van heb nu ik Perian 1.1 heb geïnstalleerd vanochtend...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen Perian verder geïnstalleerd... 1.0 trouwens. Wilde net updaten, ligt de site van Perian er uit...

Ik heb al verscheidene dingen geprobeerd. (Reboot, opnieuw installeren, Prefs verwijderen..) Het is nu al een aantal weken zo. Erg irritant.