Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csfreakz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-05 13:02
Hallo,

Ik vraag me af in welke winkel je nog een NIEUWE 70 of 80 cm crt breedbeeld tv kan op de kop tikken voor een klein prijsje (100 - 200 euro)? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 19:51

dominic

will code for food

70 of 80cm zie je al nauwelijks meer, alleen de kleintjes nog maar..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-05 10:23
Tja... de crt TV's zijn uit en zullen bijna niet meer te koop zijn...

Hiervoor zou ik echt de eenmans Audio/Video zaken benaderen die er toevallig nog één in voorraad hebben staan, Grote winkel ketens zoals BCC, Media Markt, Expert, It's enzo kan je overslaan want die hebben dat al lang niet meer...

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deugtniet
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06-2023
als tweedehands een optie is dan zou ik marktplaats zeggen, anders zou ik het niet weten.
Maar, zoals Dominic al zegt, die apparaten zie je haast niet meer in de winkel...

Maar misschien is dit ook niet het goede subforum om het te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 21:26
2e hands is geen optie ?

Edit: zelfde post zelfde tijd met hetzelfde argument :P

[ Voor 55% gewijzigd door Cardo op 08-02-2008 16:29 ]

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14572

Of een goede merk 2e hands design tv voor weinig van een ht-forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:43

Kettrick

Rantmeister!

Cardo schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:28:
2e hands is geen optie ?

Edit: zelfde post zelfde tijd met hetzelfde argument :P
Lijkt mij ook een goed optie, heel nederland dumpt die dingen omdat ieder LCD dingen aanschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csfreakz
jup niemand wilt meer een CRT, maar is wel nog leuk om op te GAMEN.
Ik had liefst nog een nieuwe gehad omdat occassies meestal veel speeluren erop hebben zitten.
Niet lang geleden (2 maanden terug) was er nog eentje in actie geweest in de Aldi van Medion (159 euro ofzo). Spijtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

En als je eens kijkt op de sites van fabrikanten en een winkel er eentje laat bestellen voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csfreakz
ja dat kan ook, maar dan is dat meestal nog volle pot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JossKp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:47
Op wehkamp.nl staan er nog een paar.

klik

/edit
Bij Steenweg in Utrecht hebben ze er ook nog een paar

[ Voor 21% gewijzigd door JossKp op 08-02-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 20:16
hier heb je een lijstje
me broer heeft een hele mooie philips lcd met hdmi en alles, komt een erg mooi beeld vanaf moet ik zeggen. :)
alleen de resolutie he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:01
Je moet even zoeken, maar de meeste wat grotere winkels (mediamarkt it's etc) hebben er nog wel een paar staan. Ik heb alleen geen idee wat ze tegenwoordig kosten

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csfreakz
Ik denk ook dat de mediamarkt er heeft staan, zal morgen eens gaan kijken...
Ben druk bezig met kleine handelaar af te gaan, maar weinige hebben er nog staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 11:41
Gewoon de winkels in de stad aflopen, bij It's hadden ze hiero nog wel een paar dingen van Philips staan. Zelf heb ik een JCV normaalbeeld (4:3) gekocht, 70 cm, was in de aanbieding :). Prima ding, 100 hz, en het beeld is over het algemeen, bij analoge tv, beter dan een lcd scherm. Vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 22:43

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Niet?

Op dit moment zou ik toch nog graag weer een CRT TV kopen in plaats van een LCD of Plasma. Goed, plasma lijkt me zeer aardig maar toch een stuk prijziger. Verbruik van een CRT is een stukje lager dan die van een LCD. Voornaamste vind ik nog wel dat het beeld van een CRT gewoon een stuk vloeiender is dan dat van LCD.
Spijtig...
inderdaad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csfreakz
jup 100% gelijk WFvN !!!
Ik vind zelf het beeld van een CRT veel aangenamer dan een LCD (vooral voor te gamen).

[ Voor 20% gewijzigd door csfreakz op 08-02-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:57

BCC

Bijna elke willekeurige electronica zaak die je binnenloopt heeft nog wel een hoekje met 'overjarige' CRT bakken.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csfreakz
ik hoop het, ik ga morgen eens kijken hier en daar, maar ik vrees ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Kijk gewoon eens een keer een goede HDTV feed op een mooie plasma, dan ben je gelijk
genezen van je CRT wensen. :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 23:29

Bergen

Spellingscontroleur

BCC schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:27:
Bijna elke willekeurige electronica zaak die je binnenloopt heeft nog wel een hoekje met 'overjarige' CRT bakken.
Er zijn nog genoeg nieuwe verkrijgbaar, ze worden nog steeds gemaakt. Een heleboel zaken verkopen nog gewoon CRT's, moet geen probleem zijn om te vinden.

Bij LCD-tv's zit je altijd met de omzetting van het binnenkomende analoge signaal naar een digitaal signaal en daar gaan de kwaliteit nou eenmaal van achteruit, daar doe je niks aan. Je kunt een beeld niet mooier maken dan het binnenkomt. Je kunt er geen informatie aan toevoegen die er niet is.

Daarom kan een analoog signaal (dus óók dat van digitale televisie met scart-uitgang) op een LCD per definitie nooit mooier zijn dan op een CRT. Een CRT laat het échte analoge signaal zien, zonder kwaliteitsverlies. Tuurlijk, CRT's gaan achteruit in kleur en scherpte naarmate ze ouder worden, maar dat is ook zo met de helderheid en het contrast van LCD's.

De snelheid van LCD's laat bij veel modellen ook te wensen over. Kijk op een gemiddelde werkdag eens naar RTL-Z, dan zie je onderin die balk waar de koersen voorbij scrollen. Op LCD's wordt dat wazig. Bij de mindere modellen is het soms zelfs bijna onleesbaar. Dat komt door de traagheid van LCD-schermen. Op een CRT is dat altijd scherp. (RTL-Z is daarom ook altijd een goeie leidraad als je een LCD-scherm wilt uitzoeken in een winkel! Met die balk kun je de goed de snelheid en scherpte van een scherm beoordelen.)

Dus tja, leuk die hype dat de hele wereld LCD-schermen wil hebben, ook met het oog op de toekomst met HDMI, maar zolang de meeste mensen naar analoge tv kijken heeft het zijn nadelen.
Anoniem: 38733 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 01:17:
Kijk gewoon eens een keer een goede HDTV feed op een mooie plasma, dan ben je gelijk
genezen van je CRT wensen. :9 :)
Precies, als je veel films kijkt (in HD) en/of gameconsoles met HD-output hebt, dan is HDTV natuurlijk het allermooiste. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bergen op 09-02-2008 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:30
Volgens mij was er enige tijd terug sprake van dat o.a. samsung CRT's gaat leveren met HD of HD ready (dus met HDMI) ik zal even zoeken of ik een link kan vinden.

*edit":

Voorbeeld van samsung

Ik zag dat er meer merken zijn.
UIteraard niet voor 200euro maar ik wil hiermee aangeven dat de CRT nog niet is uitgestorven.

[ Voor 42% gewijzigd door Gadgeteer op 09-02-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csfreakz
waauw Gadgeteer, dat zou goed nieuws zijn :)
-> Voor ps3/xbox360 is idd HDTV's veel beter, maar voor mij maakt dat niet zo uit. Maar als Samsung nu van die CRT zou maken dan zou dat geweldig zijn voor de CRT-fans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
Waar woon je? Hier in Almelo zit nog een winkel die Wehkamp producten dumpt. Staan nog wel wat van die tv's voor weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csfreakz
Ik woon in België...
Het is niet gelukt, ik heb nergens een nieuwe CRT tv in een winkel gevonden. Minstens 20 winkels afgegaan...
Pagina: 1