Bij elke willekeurige installatie van een spel/programma die gebruik maakt van de windows installer (msiexec.exe) laat deze installer explorer vastlopen en alle programma's die er omheen draaien. ik kan nog wel "hoveren" over programma's, maar zodra ik ze aanklik gaan ze op wit of reageren ze gewoon helemaal niet meer. Alt-tab blijft bijvoorbeeld wel weer werken.
Dit euvel doet zich voor bij zowel de 32- als 64-bits XP versie (allebei SP2) bij cleane installs.
Specs:
Asus P5K mobo
Core2Quad Q6600
4GB OCZ geheugen
ASUS EN8800GT
Ik vind de crash zelf ook ontzettend raar, en kan er dan dus ook niet bij wat dit zou veroorzaken. Ik dacht eerst aan de dvd speler (een standaard LG drive) maar dit was niet het probleem aangezien een gemounte .iso met daarop een spel ook net zo hard vast liep.
edit : kan het misschien zo zijn dat mijn moederbord het aantal schrijfbewerkingen niet aankan? (lijkt me sterk aangezien een spel als Call Of Duty 4 wel normaal installeert.)
Dit euvel doet zich voor bij zowel de 32- als 64-bits XP versie (allebei SP2) bij cleane installs.
Specs:
Asus P5K mobo
Core2Quad Q6600
4GB OCZ geheugen
ASUS EN8800GT
Ik vind de crash zelf ook ontzettend raar, en kan er dan dus ook niet bij wat dit zou veroorzaken. Ik dacht eerst aan de dvd speler (een standaard LG drive) maar dit was niet het probleem aangezien een gemounte .iso met daarop een spel ook net zo hard vast liep.
edit : kan het misschien zo zijn dat mijn moederbord het aantal schrijfbewerkingen niet aankan? (lijkt me sterk aangezien een spel als Call Of Duty 4 wel normaal installeert.)
[ Voor 9% gewijzigd door 3V3RT op 08-02-2008 13:53 ]