Twee vrije blokken tot 1 partitie brengen

Pagina: 1
Acties:

• Lorduh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:02
Hallo,

Ik zit momenteel met een nogal lastig probleem. Ik probeer een nieuwe partitie te maken met het programma Paragon Partition magic (lijkt op die van power quest). Nu ik heb twee blokken die unlocated zijn, vrij dus. Nu tussne die 2 blokken zitten een andere partitie maar ik wil echt die twee blokken bij elkaar brengen tot 1 partitie van +- 20GB. Voor de duidelijkheid een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/5967/partitiexk6.th.jpg

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Mvg,
Lorduh

[ Voor 6% gewijzigd door Lorduh op 08-02-2008 13:07 . Reden: Plaatje geupdate ]

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:10

Speedmaster

Make my day...

Lorduh schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:06:
Hallo,

Ik zit momenteel met een nogal lastig probleem. Ik probeer een nieuwe partitie te maken met het programma Paragon Partition magic (lijkt op die van power quest). Nu ik heb twee blokken die unlocated zijn, vrij dus. Nu tussne die 2 blokken zitten een andere partitie maar ik wil echt die twee blokken bij elkaar brengen tot 1 partitie van +- 20GB. Voor de duidelijkheid een screenshot:

[afbeelding]

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Mvg,
Lorduh
Lijkt me als je een nieuwe partitie maakt hij het vanzelf bij elkaar zet, zou het gewoonn testen

• Lorduh
Tuut-Tuut schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:10:
[...]

Lijkt me als je een nieuwe partitie maakt hij het vanzelf bij elkaar zet, zou het gewoonn testen
Neen, ik uplaod dadelijk wat beeldmateriaal :p
Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/4694/partitiezv1.th.jpg
En dan kan ik dus niet groter dan dat blok.

[ Voor 27% gewijzigd door Lorduh op 08-02-2008 13:19 . Reden: beelmateriaal toegevoegd[link verbeteert] ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-04 10:51
Je moet eerst die S: partitie verplaatsen naar links of rechts zodat de 2 unallocated ruimtes naast elkaar staan

Systeem Specs

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Zomaar mergen zal niet gaan. Je zult in eerste instantie de gebruikte partitie naar voren of naar achteren moeten verplaatsen, om daarna de vrije ruimte (die dan niet meer uit twee delen, maar nog maar uit een deel bestaat) te formateren.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Tuut-Tuut schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:10:
[...]

Of je maakt 2 nieuwe lege partities van die blokken die overschieten, en merged die naderhand

Get Airflow, save the world.

• Lorduh
Occy74 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:21:
Je moet eerst die S: partitie verplaatsen naar links of rechts zodat de 2 unallocated ruimtes naast elkaar staan
Ik weet niet goed hoe... Ik zal eens proberen te slepen etc.

Gevonden: Move/Resize en dan kan ik slepen ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Lorduh op 08-02-2008 13:31 ]

Pagina: 1