Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik draai nu al een jaar vista en xp als dualboot. Ik gebruik vista nu alleen nog maar omdat ik het systeem een beetje wou ontdekken. Maar op vista krijg ik de laatste tijd heel veel errors, kan ik opeens niet meer op internet omdat het niet reageert, en kan ik nieteens msn en WoW (word of warcraft) tegelijk aanhebben.. Even mijn vraag: Zou ik die dualboot nu verwijderen? Zoja, welke? ik game toch het meeste nu.

Mijn specs:

-2.8ghz (intel pentium d)
-1gb ram
-Windows vista home premium
-Windows XP proffesional.

Sorry als iets niet duidelijk is, vraag het me dan even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Wat jij prefereert? :? Waarom zouden wij jou moeten vertellen wat je wilt draaien? 8)7

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MensionXL schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:18:
Wat jij prefereert? :? Waarom zouden wij jou moeten vertellen wat je wilt draaien? 8)7
De vraag is, wat is beter om op te gamen? vista of xp?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat zal je toch voor jezelf moeten beslissen vrees ik :)

Ik snap eigenlijk de reden van je vraag niet gezien de issues die je met die Vista installaties hebt.

[ Voor 48% gewijzigd door alt-92 op 08-02-2008 13:59 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:58:
Dat zal je toch voor jezelf moeten beslissen vrees ik :)

Ik snap eigenlijk de reden van je vraag niet gezien de issues die je met die Vista installaties hebt.
Ik heb niet heel veel verstand van computers, alleen van games eerlijk gezegt. Ik geloof dat xp beter zal zijn, maar dan krijg ik de volgende vraag. Hoe krijg ik vista eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:05:
[...]
Ik heb niet heel veel verstand van computers, alleen van games eerlijk gezegt. Ik geloof dat xp beter zal zijn, maar dan krijg ik de volgende vraag. Hoe krijg ik vista eraf?
Gewoon de Vista partitie formatteren, en dan de XP bootloader herstellen? Dat is het eenvoudigst. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou je daar een kleine tutorial van kunnen maken? Ik weet niet hoe je dat allemaal moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:53:
Zou je daar een kleine tutorial van kunnen maken? Ik weet niet hoe je dat allemaal moet doen.
In een tutorial maken heb ik net zo veel zin als dat jij moeite wil doen, maar hier zou je het mee moeten redden ;)

http://www.google.nl/sear...&meta=&btnG=Google+zoeken

en

http://www.google.nl/sear...tloader&btnG=Zoeken&meta=

Alsjeblieft :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door MensionXL op 08-02-2008 16:33 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1