Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Als ik randapparatuur aansluit dan wordt dat niet automatisch herkend. Als ik bijvoorbeeld een usb-toetsenbord aansluit dan wordt die niet automatisch herkend, als ik dan kijk bij apparaat beheer dan staat er dat er een onbekend apparaat is gevonden. Ik moet dan handmatig naar de driver zoeken, en dan werkt het wel helemaal.
Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/832/probleemen9.jpg

Dit heb ik bij elk type hardware dat ik op USB (voor ze ver ik weet, nog niet getest) aansluit.
Het maakt niet uit of ik al een USB-toestenbord heb aangesloten bij een andere moet ik weer opnieuw de drivers installeren.

ik heb al dit topic bekeken, maar dat is het probleem niet omdat ik uiteindelijk wel de hardware kan installeren.
Ook heb ik al gekeken naar automatisch afspelen, maar dat staat gewoon aan. Als ik een cd/dvd invoer wordt die wel automatisch geopend.

Het betreft een laptop en er zitten geen ps2 poorten op die kan ik wel testen via een dockingstation:
T42p, Pentium M 1,70 Ghz 2Gb Ram.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Je zou eens kunnen proberen de USB poorten te verwijderen en opnieuw te installeren. Lijkt me toch echt een driverprobleem dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Inderdaad. Verwijder alle USB ROOT HUB vermeldingen in je apparaatbeheer (device manager) en herinstalleer de drivers van je moederbordfabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Staat de plug & play service aan?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:57

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Sommige aangepaste Windows XP cd's hadden dit probleem weleens, was ook ineens de driver signing van allerlei algemene apparaten verdwenen (zoals USB sticks). Moest je dus steeds door de wizard nieuwe hardware gevonden lopen, en dan "toch doorgaan", en dan deed 'ie het wel.

Nooit een oplossing voor gevonden, behalve installeren met een "schone" cd dan.

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, het is inderdaad niet een schone installatie.
Ik heb zoals al gezegd een T42p van IBM en heb de "terug naar fabrieksinstelling" gebruikt.

Ik zal de USB poorten verwijderen en dan kijken of het wel lukt, ik post het nog wel.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Het verwijderen van alle usb poorten heeft niet geholpen. Ik denk dat dit topic dicht kan omdat alleen een schone install nog zal helpen ben ik bang.

Pagina: 1