I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
            Je zou eens kunnen proberen de USB poorten te verwijderen en opnieuw te installeren. Lijkt me toch echt een driverprobleem dit.

Inderdaad. Verwijder alle USB ROOT HUB vermeldingen in je apparaatbeheer (device manager) en herinstalleer de drivers van je moederbordfabrikant.

Staat de plug & play service aan?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
            Sommige aangepaste Windows XP cd's hadden dit probleem weleens, was ook ineens de driver signing van allerlei algemene apparaten verdwenen (zoals USB sticks). Moest je dus steeds door de wizard nieuwe hardware gevonden lopen, en dan "toch doorgaan", en dan deed 'ie het wel.
Nooit een oplossing voor gevonden, behalve installeren met een "schone" cd dan.
                    Nooit een oplossing voor gevonden, behalve installeren met een "schone" cd dan.
Hier stond een dode link.
            Bedankt voor de reacties, het is inderdaad niet een schone installatie.
Ik heb zoals al gezegd een T42p van IBM en heb de "terug naar fabrieksinstelling" gebruikt.
Ik zal de USB poorten verwijderen en dan kijken of het wel lukt, ik post het nog wel.
                    Ik heb zoals al gezegd een T42p van IBM en heb de "terug naar fabrieksinstelling" gebruikt.
Ik zal de USB poorten verwijderen en dan kijken of het wel lukt, ik post het nog wel.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
            Het verwijderen van alle usb poorten heeft niet geholpen. Ik denk dat dit topic dicht kan omdat alleen een schone install nog zal helpen ben ik bang.

Pagina: 1

:fill(white):strip_exif()/i/1258031228.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/176302/mefora.jpg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/135404/crop586e284093763_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/148505/31bb5b263ef71bb4d5751e9a89035105.jpeg.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/88058/strandballengifts1032_200.jpg?f=community)