Toon posts:

ADSL 'fast'?

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Verwijderd

Topicstarter
In een gloednieuwe wijk in Harderwijk staan vier basisscholen die gebruik maken van het aanbod van KPN voor gratis Internet via XS4ALL (ADSL-fast). Echter op geen enkele manier wordt een hogere snelheid bereikt dan ca. 3 MBit. Hogere snelheid schijnt niet leverbaar te zijn, terwijl diverse postcodechecks een aanbod van XS4ALL tonen van 8 MBit. Rara...
Wie heeft dit ook wel eens bij de hand gehad en kan mij verder helpen?
groet
Rein

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat heb je zelf al gevonden? Met zo weinig informatie kan niemand hier iets. Bovendien is dit al honderden keren besproken, dus het lijkt me dat je via de search aardig wat informatie kan vinden.

Rail Away!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 19:56

Simkin

Bzzzzz

Wat wenst uwe zaligheid dat wij gaan doen aan dit probleem? Zijn wij gezegend om in uw naam de xs4all helpdesk te gaan bellen?

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 16:27
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:56:
In een gloednieuwe wijk in Harderwijk staan vier basisscholen die gebruik maken van het aanbod van KPN voor gratis Internet via XS4ALL (ADSL-fast). Echter op geen enkele manier wordt een hogere snelheid bereikt dan ca. 3 MBit. Hogere snelheid schijnt niet leverbaar te zijn, terwijl diverse postcodechecks een aanbod van XS4ALL tonen van 8 MBit. Rara...
Wie heeft dit ook wel eens bij de hand gehad en kan mij verder helpen?
groet
Rein
Het is gratis, en wat moet een basisschool met meer dan 375KB/sec download? Neem aan dat niet iedereen daar aan het leechen is?

Gegeven paard niet in de bek kijken he ;)

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Dit moet te vinden zijn online of vraag het je ISP waarom het is. Bestelbaarheid van een snelheid zegt nog niets of het ook gehaald kan worden sowieso.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.