moet toch ff kwijt hoor.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Vandaag ruim 250 modpunten er doorheen gejaagd... Shit wat een hoop zooi kom je tegenwoordig tegen. Denk dat ik maximaal 20 +1 uit heb gedeeld, de rest bijna allemaal +0 gemod.

Zo, moest ff een goeie reden hebben om die tweakotine te rechtvaardigen :).

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-10 15:19

GaMeOvEr

Is een hork.

Dan zal dat de Q wel flink opgeschoont hebben ! :9~

Met je eens, je deelt heel veel 0 - gemod uit, (spul wat dus op 1 blijft) haalt lage post omhoog, en haalt veel belachelijk hoge naar beneden. ("Ik vind dit wel een leuke kaart, :9~ wat gaat die kosten ?" moderatie +3 - inzichtvol... |:( )

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

De Q staat nog behoorlijk vol. En volgens mij zijn de teveel modpuntjes gegaan naar te hoge beoordelingen in deze draad. Veel voor mij niet verklaarbare +3 en +4. Maar wie ben ik? Heb mijn laatste portie gedaan. Plezier voor de liefhebber ;)

Ik weet wel antwoord op mijn vraag. Ik ben <font color="#df040f">* KexDaFlex</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Hierbij wil ik ook ff de optie [alleen niet gemodde postings] voorstellen in de view options.
Hoef ik die f#$cing klote thread van die lamer met zijn kournikova virus niet 5x door te spitten omdat er nog 2 postings niet gemod zijn. Daar wordt je echt simpel van.

O nog iets, haal aub die power-cows threads uit de modlijst. Heeft totaal geen zin om daar punten aan te verspillen.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
De Q staat nog behoorlijk vol. En volgens mij zijn de teveel modpuntjes gegaan naar te hoge beoordelingen in deze draad.
O ja, heb ik wel een verklaring voor:
Ik heb ook AMD, ik vin alles ok wat met AMD te maken heeft en ik geef jou puntjes als jij dat ook vindt!
Moet je maar eens kijken hoeveel -1 mods je in een Intel nieuws-post tegenkomt...

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Tip voor GA!S: lees threads op -1 ongenest als je alleen de ongemodde wilt doen. Die staan meestal aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op vrijdag 16 februari 2001 00:58 schreef GA!S het volgende:

[..]
Ik heb ook AMD, ik vin alles ok wat met AMD te maken heeft en ik geef jou puntjes als jij dat ook vindt!
Moet je maar eens kijken hoeveel -1 mods je in een Intel nieuws-post tegenkomt...
:? Kun je iets toelichten hoe je dat doet?
Is AMD ---> omhoog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
[..]

:? Kun je iets toelichten hoe je dat doet?
Is AMD ---> omhoog ?
Een topic over AMD -> hebben veel tweakers zelf -> zijn het eens met wat er gezegd wordt -> +1 "vind ik ook".

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
[...] -> +1 "vind ik ook".
Als iedereen modpuntjes kan strooien dan wordt het modsysteem een poll |:( Je ziet de laatste tijd de hoeveelheid commentaar op moderaties weer behoorlijk toenemen. De laatste keer dat dat gebeurde was dat mede de aanleiding voor de invoering van het systeem zoals we dat nu zo goed kennen...

KexDaFlex: maar daar gaat het bij modereren nu juist om. Ik vind het trouwens wel meevallen om reacties te modereren waar ik het niet mee eens ben, maar die wel informatief of interessant zijn. Die kunnen je mening beinvloeden. Daarvoor kom ik op T.net. Aan SoR heb je niets of je het er nu mee eens bent of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

keej, klinkt alleen zo 'AMD roels, intel sux' achtig. En dat kan inderdaad wel je mening zijn, maar het lijkt me vreemd om dat bij objectief moddereren als uitgangspunt te nemen.
Maar het is wel logisch dat je je eerder in dergelijke standpunten kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
En dat kan inderdaad wel je mening zijn, maar het lijkt me vreemd om dat bij objectief moddereren als uitgangspunt te nemen.
Ik vrees dat een aantal gebruikers niet helemaal snappen wat modden nu precies voor nut heeft en het puntensysteem inderdaad als een soort poll beschouwen. Vandaar de hoge scores in dit soort topics.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Volgens mij zijn we het dus juist wel met elkaar eens. Ergens zit er een communicatiestoornis (die ik niet kan vinden) waardoor we langs elkaar praten. Ik lees en mod postings omdat ze mij kunnen aanvullen (juist invalshoeken van de andere kant zijn dan interessant) en zit dus niet te w88 op poll praktijken. Volgens mij na alle replies nog eens te lezen zeggen we dus alledrie hetzelfde.

edit:

"Ik heb ook AMD, ik vin alles ok wat met AMD te maken heeft en ik geef jou puntjes als jij dat ook vindt!"

Aanhalingstekens hadden deze discussie kunnen besparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
(heb maar een antwoord hierop)

:? :o |:( :)

;)

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
Volgens mij na alle replies nog eens te lezen zeggen we dus alledrie hetzelfde.
:)
Pagina: 1