Ik wil mijn films en series graag goed organiseren op mijn iMac. Op dit moment heb ik alles in iTunes staan, dit werkt redelijk een groot nadeel is dat ik alles moet converteren. Ik heb op dit moment voor iTunes gekozen omdat ik in de toekomst een Apple TV wil kopen. Nu is mijn vraag hoe beheren jullie je films en series?
Heb je misschien al voorbeelden gevonden? Misschien een soort media-centerachtig iets?
PSN: djmurcielago
Als alternatief zou ik bijvoorbeeld alles gewoon in mappen kunnen zetten. Bijvoorbeeld /Series/Family Guy/Season1. Dit lijkt mij niet de makkelijkste oplossing. Verder heb ik niet veel kunnen vinden.Murcielago schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:51:
Heb je misschien al voorbeelden gevonden? Misschien een soort media-centerachtig iets?
Ik ben hier zelf ook erg mee bezig op het moment en heb ook nog niet de ideale oplossing kunnen vinden. Heb op dit moment maar gewoon alles in mapjes staan; helemaal netjes is 't echter niet, vooral ook omdat ik niet weet in welk formaat ik alles moet houden (alhoewel dat wellicht buiten dit forum valt
)
Is Centerstage misschien wat? Daar zit de applicatie BackStage bij waarmee je de collectie beheert. Het alleen nog wel zwaar beta.
Als je de mappen in /Films zet, dan zie je ze toch ook in je Front Row??!
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Ik heb m'n notebook gewoon direct op de TV aangesloten. Dat werkt ideaal met Front Row.
Je zet alle videobestanden in de "Films" map. Je kunt dan een mappenstructuur gebruiken om het navigeren wat makkelijker te maken. Dan kun je via Front Row je video's afspelen. Zeker als je gebruik maakt van wat plug-ins zoals Perian en Flip4Mac kun je vrijwel alles afspelen.
Je zet alle videobestanden in de "Films" map. Je kunt dan een mappenstructuur gebruiken om het navigeren wat makkelijker te maken. Dan kun je via Front Row je video's afspelen. Zeker als je gebruik maakt van wat plug-ins zoals Perian en Flip4Mac kun je vrijwel alles afspelen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Helaas maakt Perian nog altijd een zootje van ondertiteling ism Front Row. De fout ligt niet bij hun, eerder bij Apple. Maar zolang dat iets essentieels als ondertitels niet werken hoeft Front Row voor mij nog niet.Hoedje schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:47:
Ik heb m'n notebook gewoon direct op de TV aangesloten. Dat werkt ideaal met Front Row.
...
Wow. Dat is echt waanzinnig mooi.tweak_dude schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:21:
Is Centerstage misschien wat? Daar zit de applicatie BackStage bij waarmee je de collectie beheert. Het alleen nog wel zwaar beta.
Enig idee of er nog actief aan ontwikkeld wordt? Lijkt me een fenomenale app als ie klaar is
Als ik deze pagina mag geloven wordt er nog actief ontwikkeld:
http://centerstageproject.com/news.php
Ziet er inderdaad heel veelbelovend uit!
Tesla Model Y RWD (2024)
True, maar het schijnt al sinds 2005 in ontwikkeling te zijn, de laatste nightly build is van november 2007 en het forum is ook niet al te actief. Dus ik vrees dat het nooit echt af zal komen.--MeAngry-- schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:51:
Als ik deze pagina mag geloven wordt er nog actief ontwikkeld:
Jammer, want het is absoluut 100% exact wat ik zoek
Pagina: 1