Voorkeuren (gedeeltelijk) gereset?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:40

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Zoals je kunt zien op onderstaande afbeelding:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lZW63HylVUXJntRPU4CxcTYo/thumb.jpg

Is daar aan de rechterkant de AT tracker te zien, terwijl ik eerst alleen daar FP nieuws had staan, en bovenaan de forumlisting staat nu ook een FP nieuwstracker, waar ik eerst niets had. Het lijkt erop dat mijn instellingen gereset zijn, maar vreemd genoeg zijn andere instellingen (zoals geen forumbijschriften, banners uit) niet gereset. Iemand enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Was een bugje die crisp inmiddels alweer heeft gefixt, als je het nu weer aanpast moet het gewoon blijven staan :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Laatst online: 22:43

Thandor

SilverStreak

Ik weet het fijne er niet van maar het viel mij ook op dat ik 'opeens' het FP nieuws erbij heb staan. De update tracker was mij nog niet opgevallen daar deze ingeklapt was (en is).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Bleh, heb geen zin dit nu te doen, doe het morgen wel, maar als iemand zich geroepen voelt ... :p

:)

Ah, deze dus Voorkeuren voor updatetracker worden niet bewaard Ik dacht dat er hier over de FP tracker werd gesproken, maar dat topic staat natuurlijk in BUG en niet in FA 7(8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Glaanie op 08-02-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Glaanieboy schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:18:
Bleh, heb geen zin dit nu te doen, doe het morgen wel, maar als iemand zich geroepen voelt ... :p

:)
Iemand anders kan het niet voor jou aanpassen hoor. Je moet het zelf even doen door dit in je voorkeuren aan te passen :)

Desbetreffende topic: Voorkeuren voor updatetracker worden niet bewaard

Edit: Je had het zelf dus ook al door :P

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 08-02-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:51

crisp

Devver

Pixelated

Er zat een bugje in React; als een ingevulde pref-waarde naar false evalueerde werd die gewoon nooit expliciet opgeslagen. Het aanvullen van (nog) niet bestaande prefs met een defaultvalue (wat eerder niet gebeurde en dus ook al een bug in React was maar die ik dus gefixed had) had dus een nare bijwerking. Nu worden waarden als '0' wel expliciet opgeslagen dus eenmalig je voorkeuren fixen zal het voor eens en voor altijd oplossen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 08-02-2008 00:27 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
RoD schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:22:
[...]

Iemand anders kan het niet voor jou aanpassen hoor. Je moet het zelf even doen door dit in je voorkeuren aan te passen :)

Desbetreffende topic: Voorkeuren voor updatetracker worden niet bewaard

Edit: Je had het zelf dus ook al door :P
Weet ik :p Had gehoopt dat iemand met magische vingers dit zou dus groen moeten zijn langs zou komen :p
crisp schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:22:
Er zat een bugje in React; als een ingevulde pref-waarde naar false evalueerde werd die gewoon nooit expliciet opgeslagen. Het aanvullen van (nog) niet bestaande prefs met een defaultvalue had dus een nare bijwerking. Nu worden waarden als '0' wel expliciet opgeslagen dus eenmalig je voorkeuren fixen zal het voor eens en voor altijd oplossen ;)
Heb ik toch maar gedaan, had al zolang niet in de prefs gekeken dat ik eigenlijk geen zin had de prefs door te lopen, maar viel achteraf wel mee, zoals met alle 'moeilijke' dingen :p

Oh en bedankt he ;) d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 11-02-2008 09:16 . Reden: Als je de goeie RML-code gebruikt wordt je tekst ook écht groen. :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:51

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb voor de mensen die voorheen geen updatetracker hadden de prefs geupdate zodat die nu ook niet zou moeten verschijnen. Voor mensen die in de tussentijd hun prefs zelf alweer gefixed hadden is er niets verandert :)

Intentionally left blank

Pagina: 1