[PW] Twee keer Acer AL2216WSD in PW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Volgens mij wordt hier en hier dezelfde monitor aangeboden. Eén pagina dus verwijderd kunnen worden en de shops allemaal op één pagina (die dus over is) te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Samengevoegd.
Volgende keer aub meldingen over dubbele producten of foute prijzen via het meldpunt (dan komt alles op 1 punt binnen ipv voor ieder dubbel product een topic op GoT). :)

Gaat het om foute info of een dubbel product dan kun je aan de rechterkant bij "Product I/O" voor "Productinfo verbeteren" kiezen en plaats je de opmerking. Gaat het om een foute prijs dan klik je in het overzicht met de prijzen op de datum/edit-icoontje aan de rechterkant naast de prijs/plaats.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:58:
Samengevoegd.
Volgende keer aub meldingen over dubbele producten of foute prijzen via het meldpunt (dan komt alles op 1 punt binnen ipv voor ieder dubbel product een topic op GoT). :)

Gaat het om foute info of een dubbel product dan kun je aan de rechterkant bij "Product I/O" voor "Productinfo verbeteren" kiezen en plaats je de opmerking. Gaat het om een foute prijs dan klik je in het overzicht met de prijzen op de datum/edit-icoontje aan de rechterkant naast de prijs/plaats.
Ow ok, ik wist namelijk niet zeker of ik ook dubbele producten bij meldpunt kon melden. Ik zal het onthouden. Bedankt voor het oplossen in ieder geval. :)