Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Twee keer Acer AL2216WSD in PW

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Volgens mij wordt hier en hier dezelfde monitor aangeboden. Eén pagina dus verwijderd kunnen worden en de shops allemaal op één pagina (die dus over is) te zetten.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:58

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Samengevoegd.
Volgende keer aub meldingen over dubbele producten of foute prijzen via het meldpunt (dan komt alles op 1 punt binnen ipv voor ieder dubbel product een topic op GoT). :)

Gaat het om foute info of een dubbel product dan kun je aan de rechterkant bij "Product I/O" voor "Productinfo verbeteren" kiezen en plaats je de opmerking. Gaat het om een foute prijs dan klik je in het overzicht met de prijzen op de datum/edit-icoontje aan de rechterkant naast de prijs/plaats.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:58:
Samengevoegd.
Volgende keer aub meldingen over dubbele producten of foute prijzen via het meldpunt (dan komt alles op 1 punt binnen ipv voor ieder dubbel product een topic op GoT). :)

Gaat het om foute info of een dubbel product dan kun je aan de rechterkant bij "Product I/O" voor "Productinfo verbeteren" kiezen en plaats je de opmerking. Gaat het om een foute prijs dan klik je in het overzicht met de prijzen op de datum/edit-icoontje aan de rechterkant naast de prijs/plaats.
Ow ok, ik wist namelijk niet zeker of ik ook dubbele producten bij meldpunt kon melden. Ik zal het onthouden. Bedankt voor het oplossen in ieder geval. :)