Hallo,
Ik ben zelf opzoek naar een nieuwe koptelefoon nadat mijn huidige Sennheiser steeds meer door mijn vader gebruikt wordt en ik het wel tijd vond worden om een nieuwe te kopen. Ik zal deze koptelefoon voornamelijk gebruiken voor:
- Gamen (PC)
- Muziek luisteren achter de PC
Ik ben zelf niet echt kieskeurig wat betreft geluid maar het moet wel goed klinken. Ik heb zelf enkel gezocht binnen Sennheiser omdat ik hier zelf goede ervaringen mee heb. De eisen die ik stel zijn a). geen draadloze koptelefoon en b). het liefst gesloten.
Momenteel heb ik drie modellen eruit gekozen, variërend in prijs. Het liefst blijf ik rond de €70,- euro zitten (iets erboven mag ook).
1). Sennheiser EH 350 - €69,99
Voordelen:
- Wordt overal goed beoordeeld (qua geluidskwaliteit, het dragen zelf, design).
- Gesloten.
Nadelen:
- ?
2). Sennheiser PX200 - €59,99
Voordelen:
- Wordt goed beoordeeld en is €10,- goedkoper.
- Gesloten (maar werkt het net zo goed als een koptelefoon welke de oren geheel omsluit?).
Nadelen:
- Is deze koptelefoon niet meer bedoeld voor muziek luisteren onderweg (via Ipod, Creative, etc.) of het is net zo comfortabel voor (een lange tijd) gamen?
- 'oren' van de koptelefoon zijn kleiner en bedekken niet geheel de oren.
3). Sennheiser HD212 PRO - €55,99
Voordelen:
- Gesloten
- Wordt overal goed beoordeeld.
Nadelen:
- Is deze echt (veel) slechter dan de EH 350?
Kortom, ik heb zelf al een vrij duidelijk beel van de koptelefoon die ik wil kopen maar ik zou graag uw eindoordeel horen over deze (of andere) keuzes wat betreft koptelefoons.
Bij voorbaat dank,
Jelle de Ruiter
Ik ben zelf opzoek naar een nieuwe koptelefoon nadat mijn huidige Sennheiser steeds meer door mijn vader gebruikt wordt en ik het wel tijd vond worden om een nieuwe te kopen. Ik zal deze koptelefoon voornamelijk gebruiken voor:
- Gamen (PC)
- Muziek luisteren achter de PC
Ik ben zelf niet echt kieskeurig wat betreft geluid maar het moet wel goed klinken. Ik heb zelf enkel gezocht binnen Sennheiser omdat ik hier zelf goede ervaringen mee heb. De eisen die ik stel zijn a). geen draadloze koptelefoon en b). het liefst gesloten.
Momenteel heb ik drie modellen eruit gekozen, variërend in prijs. Het liefst blijf ik rond de €70,- euro zitten (iets erboven mag ook).
1). Sennheiser EH 350 - €69,99
Voordelen:
- Wordt overal goed beoordeeld (qua geluidskwaliteit, het dragen zelf, design).
- Gesloten.
Nadelen:
- ?
2). Sennheiser PX200 - €59,99
Voordelen:
- Wordt goed beoordeeld en is €10,- goedkoper.
- Gesloten (maar werkt het net zo goed als een koptelefoon welke de oren geheel omsluit?).
Nadelen:
- Is deze koptelefoon niet meer bedoeld voor muziek luisteren onderweg (via Ipod, Creative, etc.) of het is net zo comfortabel voor (een lange tijd) gamen?
- 'oren' van de koptelefoon zijn kleiner en bedekken niet geheel de oren.
3). Sennheiser HD212 PRO - €55,99
Voordelen:
- Gesloten
- Wordt overal goed beoordeeld.
Nadelen:
- Is deze echt (veel) slechter dan de EH 350?
Kortom, ik heb zelf al een vrij duidelijk beel van de koptelefoon die ik wil kopen maar ik zou graag uw eindoordeel horen over deze (of andere) keuzes wat betreft koptelefoons.
Bij voorbaat dank,
Jelle de Ruiter