Toon posts:

Waar kan ik een US-keyboard voor mijn notebook bestellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Ik ben woonachtig in Zwitserland en onlangs heb ik hier een ASUS F7SR-7S083C gekocht. Deze is geleverd met een Duitse toetsenbord-indeling. Graag zou ik een Nederlands toetsenbord in willen bouwen. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan bestellen en eventueel hoe ik deze inbouw? Ik heb op diverse websites het nog niet kunnen vinden. Ook heb ik bedrijven gemaild maar die blijven me het antwoord ook schuldig. De F7 is volgens mij de opvloger van de A7, misschien te nieuw en moet ik nog even geduld hebben? Hoop toch dat ik iets kan vinden langs deze weg, want ik kan niet wennen aan die Duitse indeling... 8)7

Alvast bedankt !

Groet,
Gerriecom

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Start -> settings -> control panel -> regional settings -> languages -> details. Stel daar een keyboard layout in die je wilt hebben, dan heb je het probleem toch opgelost dat je met een afwijkende layout zit.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-01 20:09
http://www.replacedirect.com/nl/laptop/asus/f7-series.html
Hier staan er zat (gewoon gezocht met Google). Of het past weet ik niet, het is wel een F7 serie...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties. Om het probleem softwarematig op te lossen vind ik geen goede oplossing. Zo'n toetsenbord kan niet zo duur zijn en het inbouwen kan ook niet erg moeilijk zijn. Bij Replacedirect ben ik als eerste terechtgekomen, zij kunnen me niet helpen aan mijn toetsenbord helaas. Mijn serie staat er ook niet bij zoals je ziet. Misschien dat ik het toch in Zwitserland of in de US moet proberen...

Heb inmiddeld via de mail contact opgenomen met ASUS support en Replacedirect.com

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 23:08 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Heb je bij je toetsenbord ook een numpad? Ik zoek misschien straks wel even een foto op oid, maar ben nu nog even druk voor mn laatste stagedag. Ik weet dat de A7 hetzelfde toetsenbord als de A6 had. Wie weet is de F7 hetzelfde als de F3. Maar dat zal ik even na moeten checken.

Verwijderd

Topicstarter
Genetx,

Ik heb mijn laptop inmiddels op schoot. Bevalt prima, ondanks het toetsenbord. Heb inmiddels via www.baggenstos.ch een US toetsenbord kunnen bestellen voor niet al te veel geld. Zodra ik deze binnen heb zal ik een update geven.
Pagina: 1