Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Poll: HTC Touch of LG Vieuwty ?
Touch
Vieuwty
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=267172&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

hallo,

Ik mag aan het eind van deze maand een nieuwe telefoon uitzoeken d.m.v. abonnement verlenging.
Ik zit al een hele tijd te zoeken naar een goede telefoon.

ik heb de topics van de Touch en de Vieuwty strak gevolgd, maar ik kan niet tot een besluit komen waarom ik die ene moet kiezen.

Ik zou graag advies en voor en nadelen willen krijgen.

alvast bedankt !

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:14

Sjaak_Afhaak

Bleh!

De keuze van een GSM blijft een persoonlijk iets, en beide toestellen hebben vast zo hun eigen voordelen. Als tweaker wordt je geacht deze keuze zelf te kunnen maken. Ga dus eens langs een Belcompany (ofzo) en probeer de toestellen eens uit. Lees uitgebreid de reviews door, en maak dan een keuze :)

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
ja, uiteindelijk meot ik de keuze maken.
De reviews en de topics heb ik al helemaal doorgelezen, mijn voorkeur gaat uit naar de Touch, maar de Vieuwty is ook niet slecht. Ik heb allebij de toestellen al een keer werkend in mijn handen gehad.
De Touch heeft WM6 maar de camera is niet denderend, de vieuwty heeft een 5 MP cam maar de stylus hangt er weer los aan.

Ik zou gewoon wat voor en nadelen willen horen van mensen die het toestel hebben, of die er een paar weten.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Toch zal je, zoals gemeld, toch echt zelf de keuze moeten maken.

De een geeft de voorkeur aan een Touch, terwijl een ander de voorkeur geeft aan een Vieuwty; aan dat soort advies heb je dus niets. Daarnaast kan je in beide topics zeer veel informatie vinden over beide telefoons, waarbij de voor- en nadelen van beide toestellen vanuit verschillende hoeken toe is gelicht. Zoek daarbij op Google en soortgelijke sites naar beide toestellen en maak een keuze.

Succes met de keuze :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.