Ik besloot eens een keer weer te beginnen met Need for Speed Hot Pursuit 2. Na het installeren en de rest can de zooi probeer ik het op te starten, maar daarbij krijg ik de foutmelding "A debugger has been detected. Unload the debugger and try again". Nou allemaal leuk en aardig, maar het zou fijn zijn geweest als ik wist WAT die debugger was. Ik heb verschillende processen afgesloten (Behalve de noodzakelijke processen voor Windows) en m'n Virusscanner afgesloten, maar niks hielp. Opnieuw installeren hielp ook niet. Ik heb geen flauw idee wat voor programma in de weg zit. Heeft iemand anders eens hetzelfde probleem gehad en hoe kan ik dit oplossen?
Heb je Windows geherinstalleerd of NFS:HP?
Maak eens een nieuwe gebruiker aan in Windows, en installeer hem daar. Veel kans dat het dan wel werkt.
Maak eens een nieuwe gebruiker aan in Windows, en installeer hem daar. Veel kans dat het dan wel werkt.
Verwijderd
Op Google zijn ook vele hits te vinden over dit probleem. Misschien dat daar een oplossing tussen staat: http://www.google.nl/sear...ain%22+&btnG=Zoeken&meta=
Windows is al een kleine maand geleden opnieuw geïnstalleerd en verder heb ik er niet veel in gedaan. En Google heb ik ook vaak geprobeerd, maar elke keer was het onbeantwoord of een fout antwoord. Ik ben niet zo erg goed in het gebruiken van zoekmachines