Toon posts:

.jar bestand openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nadat ik voor de 2de keer mijn iPod aan het jailbreaken ben wil het bestand jailbreak.jar (om 1.1.2 te jailbreaken) niet meer openen door er dubbel op de klikken. Erg vreemd.
Ik heb het via terminal geprobeerd dmv:

java -jar jailbreak.jar

Dit leverde de melding: Unable to access jarfile 1.jar op

Hoe krijg ik dit .jar bestand wel geopend?

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:59

_Apache_

For life.

Winrar! -> www.rarlab.com

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:50
Of anders met elk willekeurig ander zip programma, gewoon renamen naar .zip en uitpakken

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Topicstarter
het .jar bestand is dus nog en gecomprimeerd bestand? Vorige keer toen ik er op drukte kwam er meteen een programma uit voor. Ik zit trouwens op een Macbook.

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:21:
het .jar bestand is dus nog en gecomprimeerd bestand? Vorige keer toen ik er op drukte kwam er meteen een programma uit voor. Ik zit trouwens op een Macbook.
Java lokaal geinstalleerd?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt via Google, kun je vinden dat je via de Terminal naar de map moet navigeren en het programma "osx" moet uitvoeren (via ./osx).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb GEEN kaas gegeten van UNIX helaas.

Ik zou dan ook niet weten hoe ik in terminal ergens naartoe moet verwijzen oid.

Ik zou alleen graag willen weten wat ik moet typen of doen om dat .jar bestand WEL weer te kunnen openen...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

.jar is gewoon javascript. Je hebt dan ook javascript nodig voor het openen van de jailbreak. Maar dat staat zelfs met koeienletters in de readme......

Lezen is ook een vak Notna :/

Kan je niet javascript reinstallen ? of het desnoods op een Windows PC doen

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 08-02-2008 11:44 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43
jar javascript? jar is een java tar achtige file.. gewoon gecomprimeerde file. en java -jar dinges.jar moet gewoon werken.

|>

Verwijderd

Topicstarter
Simon schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:44:
jar javascript? jar is een java tar achtige file.. gewoon gecomprimeerde file. en java -jar dinges.jar moet gewoon werken.
Als ik java -jar jailbreak.jar invoer in terminal dan krijg ik de volgende melding:

Unable to access jarfile jailbreak.jar

Het bestand staat op mijn desktop.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43
dan is er waarschijnlijk wat mis met de file, heb je wel leesrechten op de file? weet niet of uitvoerrechten voor java nodig zijn..

|>

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:31

Harrie

NederVlaming

Waarschijnlijk moet je in de terminal nog naar de folder van je desktop navigeren? Of anders de file elders plaatsen? of iets als: java -jar PATH-NAAR-DESKTOP/jailbreak.jar

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:43:
.jar is gewoon javascript. Je hebt dan ook javascript nodig voor het openen van de jailbreak. Maar dat staat zelfs met koeienletters in de readme......

Lezen is ook een vak Notna :/

Kan je niet javascript reinstallen ? of het desnoods op een Windows PC doen
Ik zou het onder windows kunnen doen ja, maar het liefst gewoon op mn mac en dat ik weet wat er aan de hand is. Ik ga eens zoeken ho ik java kan uninstallen want ik heb volgens mij nog nooit iets met java gedaan, laat staan dat ik wist dat ik het had.... :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:17:
[...]

Als ik java -jar jailbreak.jar invoer in terminal dan krijg ik de volgende melding:

Unable to access jarfile jailbreak.jar

Het bestand staat op mijn desktop.
typ dan eens (bij het opstarten van een nieuwe terminalsessie
code:
1
java -jar Desktop/jailbreak.jar

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:40:
[...]

typ dan eens (bij het opstarten van een nieuwe terminalsessie
code:
1
java -jar Desktop/jailbreak.jar
Geprobeerd. Geen resultaat. helemaal niks. Zou ik java opnieuw moeten installeren op mn mac? Ik heb dit namelijk ook al geprobeerd en toen kreeg ik de melding:

WARNING:

this volume contains a newer version of java.

Het gekke is dat ik mijn iPod 2 weken geleden wel op deze manier heb gekraakt. Toen opende jet .jar bestand wel gewoon als een programma.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 12:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik heb het net onder Windows geprobeerd maar daar sloot het DOS venster na een miliseconde. Het werkte daar dus ook niet..

Hoe de f**k kan dit? het is een .jar bestand dat door iedereen gedownload wordt die zn iPod wil jailbreaken..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 15:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik hb het ook op mn PC geprobeerd en daar gebeurd precies hetzelfde als hierboven beschreven staat.

Echt supervaag dit....

edit: Als ik de jailbreak.jar op mijn pc open dan opent ie het programma wel. Als ik het programma dan wil starten zegt het dat er geen iPod gevonden is. Ik heb mijn iPod ook nog nooit eerder aan mn pc gehangen. Windows zelf ziet wel een usb device aangesloten worden.
Moet ik vooraf nog iets doen om windows mijn iPod te laten herkennen?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 21:10 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:01:
Ik hb het ook op mn PC geprobeerd en daar gebeurd precies hetzelfde als hierboven beschreven staat.

Echt supervaag dit....

edit: Als ik de jailbreak.jar op mijn pc open dan opent ie het programma wel. Als ik het programma dan wil starten zegt het dat er geen iPod gevonden is. Ik heb mijn iPod ook nog nooit eerder aan mn pc gehangen. Windows zelf ziet wel een usb device aangesloten worden.
Moet ik vooraf nog iets doen om windows mijn iPod te laten herkennen?
Itunes installeren, ipod connecten, java installeren en gaan met die banaan :P

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1