Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Ik zou voor een nieuwe gaan, 200 euro is een mooi budget voor een dvdspeler. Bedenk ook dat een 4-5 jaar oude speler die toen duur was niet perse beter is dan een nieuwe speler nu, HDMI output zal ie bijvoorbeeld al niet hebben.
Techniek wordt in het algemeen beter én goedkoper, en met een nieuwe heb je ook nog eens garantie.
Waarom trouwens niet een nieuwere Yamaha? Er zijn in de tussentijd de nodige modellen uitgebracht, en volgens mij zit de nieuwste ook rond de 200.
Techniek wordt in het algemeen beter én goedkoper, en met een nieuwe heb je ook nog eens garantie.
Waarom trouwens niet een nieuwere Yamaha? Er zijn in de tussentijd de nodige modellen uitgebracht, en volgens mij zit de nieuwste ook rond de 200.
Over de Yamaha ben ik niet super tevreden.CyBeRSPiN schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:53:
Ik zou voor een nieuwe gaan, 200 euro is een mooi budget voor een dvdspeler. Bedenk ook dat een 4-5 jaar oude speler die toen duur was niet perse beter is dan een nieuwe speler nu, HDMI output zal ie bijvoorbeeld al niet hebben.
Hij doet het nu goed, maar toen ik hem net had had ik veel vastlopers; bevriezend beeld. Hij is toen terug gestuurd naar de fabriek waar de laser binnen de garantie is vervangen/versteld. Het probleem is toen wel wel verminderd maar hij blijft kritisch bij sommige (nieuwe en originele DVD's).
Maar kan zijn dat de nieuwe Yamaha's veel beter zijn, ik weet dat de S510 (en nu ik dit type realiseer ik me dat ik denk ik de S520 heb; maar anyway) een Philips loopwerk heeft wat niet altijd even goed is.
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Behalve dat de oneday fly en ibood al lang niet meer geldig is het volgende:Dav1d schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:41:
Is de Toshiba HD-EP10 HD DVD speler voor nog geen 150 euro geen leuke optie? iBood/1DayFly
* DVD prestatie van deze toshiba denk ik lager dan de genoemde spelers;
* HD-DVD wordt toch niet de standaard en voor blueray wacht ik nog even.
Heb wel een plasma tv, maar geen full HD....dus aan br/hd-dvd heb ik toch nog niet heel veel.
Klopt, betreft beide een dagaanbieding, maar dat maakt het nog wel goed vergelijkingsmateriaal.
De Toshiba HD-EP30 (+ 9 films) is inmiddels ook langsgekomen voor respectievelijk €94,90 en €109,- incl. verzendkosten bij iBood en 1DayFly.
Die dumpprijzen hebben inderdaad alles te maken met 'Toshiba begraaft hd-dvd officieel'.
Toch houd je daar mijn inziens een leuke upscalende DVD speler aan over, die goed uit de reviews komt:
De Toshiba HD-EP30 (+ 9 films) is inmiddels ook langsgekomen voor respectievelijk €94,90 en €109,- incl. verzendkosten bij iBood en 1DayFly.
Die dumpprijzen hebben inderdaad alles te maken met 'Toshiba begraaft hd-dvd officieel'.
Toch houd je daar mijn inziens een leuke upscalende DVD speler aan over, die goed uit de reviews komt:
Maar dat komt inderdaad niet of minder tot zijn recht in geval van een SD of HD ready TV. Voor evt. meelezers misschien toch aardige opties om even te hebben genoemd.As a DVD upscaler, the HD-EP30 is impressive if not perfect. Cranked up to 1080p, Spider-Man 2's detail and colour levels are high, generating a picture that's solid and sharp enough to fool casual onlookers into thinking it's hi-def - but there are some jaggies and areas of pixel noise that slightly compromise the overall clarity.
Kun je voor 200 euro niet een leuke (eventueel tweedehands) DVD Recorder vinden?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
die pioneer dv600 van jou kun je al voor 150 nieuw halen en aan deze speler val je je echt geen buil!
beeld en audio eigenschappen zeer goed en de mogelijkheden zijn eindeloos.
bv externe HD (fat32) aansluiten zodat je al je mp3 en divx'jes kunt afspelen via de tv en je receiver.
beeld en audio eigenschappen zeer goed en de mogelijkheden zijn eindeloos.
bv externe HD (fat32) aansluiten zodat je al je mp3 en divx'jes kunt afspelen via de tv en je receiver.
Pagina: 1