Nieuw, nu met Twitter
Ja, dat wordt Myst 3, codenaam herinner ik me niet meer. Het wordt niet meer beeldje per beeldje maar geheel 3d wereld waarin je kunt lopen. Ook worden de puzzels makkelijker omdat de andere 2 te moeilijk waren volgens velen.Op donderdag 15 februari 2001 23:49 schreef xfile het volgende:
Er gaan geruchten dat er een opvolger komt van Riven: The sequel to Myst.
Wie weet hier meer van?
Verder komt het spel als het goed is in april uit in Nederland.
.... Ik weet het ook niet
Kewl! Weet je ook een site waar ik meer info vandaan kan halen:)
Edit:
Is het al in Amerika uit?
Edit:
Is het al in Amerika uit?
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
is een saai spel
gewoon remake myst
je moet een Snelle pc hebben voordat je vloeiend kunt spelen
" op me 1gig+392+Mx ging dat zelfs niet"
maarjah ik heb zulke gamez nooit leukgevonden , dus misschien kan jij het wel leuk vinden
gewoon remake myst
je moet een Snelle pc hebben voordat je vloeiend kunt spelen
" op me 1gig+392+Mx ging dat zelfs niet"
maarjah ik heb zulke gamez nooit leukgevonden , dus misschien kan jij het wel leuk vinden
Het heet "Myst:Exile" . En het is echt revolutionair. Je beweegt nog wel steeds in stappen, maar je hebt 360 graden kijkvrijheid. Kijk maar naar de preview in de PCZONE van deze maand. Het staat voorop.
Het is mooi, heeeel mooi (heb een beta gespeeld op de HCC..)
En het NIET achterhaalt, verwar het niet met RealMyst.:(
Het is mooi, heeeel mooi (heb een beta gespeeld op de HCC..)
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
FoggyFreek heeft gelijk. Er zijn twee soorten Myst die gaan uitkomen:
- Real Myst is een remake van de eerste Myst alleen dan volledig 3d (als in een shooter)
- Myst: Exile is een vervolg op de opvolger van Myst, Riven en is zoals gesteld niet 3D maar wel 360º "draaibaar", zij het in stappen.
Het is aan een ieder te beslissen welke zij mooi/stoer/lelijk/triest vinden maar voor echte fans mogen beide games niet ontbreken, waarschijnlijk.;)
- Real Myst is een remake van de eerste Myst alleen dan volledig 3d (als in een shooter)
- Myst: Exile is een vervolg op de opvolger van Myst, Riven en is zoals gesteld niet 3D maar wel 360º "draaibaar", zij het in stappen.
Het is aan een ieder te beslissen welke zij mooi/stoer/lelijk/triest vinden maar voor echte fans mogen beide games niet ontbreken, waarschijnlijk.;)
Pagina: 1