Een MMORPG Star Wars Game, zou dat niet vet zijn?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:13
Ik zag toevallig net de trailer van die nieuwe Star Wars game, en ik dacht bij mezelf... hoezo maken ze niet van star wars een MMORPG :?

Volgens mij zou dat namelijk wel enorm vet zijn, dat je gewoon met een flink aantal man online kunt gamen, waarbij je dan allerlei planeten af zou kunnen gaan e.d. Beetje ala "Freelancer", maar dan in Star Wars context...

Nu wordt het maar "weer" zo'n vechtspelletje, waar je met je light-sabre mag zwaaien terwijl er uit die hele reeks films veel te halen valt.

Your thoughts??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Je bedoelt dus Star Wars Galaxies? :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Omg dat meen je niet :') Was dat al uit :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een behoorlijke tijd uit. Maar volgens mij nooit echt succesvol geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SWG was succesvol.. tot de grote patch :')

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik ben het nu aan het downloaden, maar als ik de filmpjes zie denderd het nu ook weer niet echt van enorme grafische kwaliteit, of wel? Lijkt mij al een vrij oud spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spel komt uit ergens 2003, heeft aardig succes gehad richting eind 2004 en daarna bergafwaards. 2005 kwam 'de patch', hele systeem werd overhoop gegooid. Veel gevalletjes van 'veel beloven maar nooit waarmaken'. Graphics zijn best goed moet ik zeggen.

(in 2003 ging de keuze tussen SWG en CoH, uiteindelijk CoH geworden en tot vandaag geen spijt :P)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 07-02-2008 15:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bedoel je City Of Heroes of Company Of Heroes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:11

Zerora

Ik Henk 'm!

De_Bastaard schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:49:
En since wanneer is Company Of Heroes in 2003 uitgekomen? :')

City of Heroes dus ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 13:21

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik vond SWG echt teleurstellend. Keek er erg naar uit, maar het faalde gewoon op bijna alle fronten. Als SWG door Blizzard was gemaakt..... *drool*

Kan haast niet anders of binnen nu een een handvol jaartjes komt er een SWG2, dus blijven hopen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blizzard zou dan een starcraft hebben gemaakt ;) Blizzard heeft natuurlijk kunnen leren van de fouten van SWG, WoW kwam pas toen SWG de verkeerde weg was ingeslagen. Maar semi-schuld van Sony, Matrix was toch ook van Sony? :') Films -> MMO's, weinig succes :P

Maar kijk het gewoon aan, mischien bevalt je het nieuwe systeem wel, overvol zal denk ik de server niet meer zijn.
De_Bastaard schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:49:
City of Heroes :P Kwam het zelfde jaar uit als SWG, draait tot de dag vandaag ook nog aardig goed. In tegenstelling tot SWG hebben ze zulke bloopers wel redelijke kunnen rechttrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
SWG pre-cu _/-\o_ het ultieme sandbox game imo :) jammergenoeg hebben ze het dik verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat was de naam CU, combat upgrade :P Hebben ze later ook nog toegegeven dat ze echt fout ermee zaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-10 11:11
Nooit gezocht naar 'Star Wars MMORPG' op Google? Aangezien je dat blijkbaar vet vindt. Het lijkt mij ook fantastisch, maar door de kritieken die Galaxies heeft gekregen en het feit dat ik geen creditcard heb(er zijn geen gamecards beschikbaar hier zoals bij WoW of LOTRO) heb ik er toch maar van af gezien.

Volgens Surfer Girl is er echter alweer een nieuwe in de maak.

bron: http://www.psonly.nl/nieu...Star_Wars_MMO_in_de_maak/

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
je kan gewoon via automatische incasso betalen hoor, je hebt helemaal geen credit card nodig (of hebben ze dit veranderd?) maar goed, zou wel een nieuwe star wars mmo willen zien maar wel sandbox en niet een WoW game in een Star Wars jasje.
Pagina: 1