Toon posts:

d-link dsl-g624t resetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

als beginnende tweaker heb ik mij deze week bezig gehouden met het maken van een server. Ik heb hiervoor allerlei instellingen veranderd bij mijn router. Nu kan ik echter niet meer aan de instellingen van het apparaat. Ik heb een beetje rond gezocht naar mogelijke reset manieren maar geen enkele werkt. Iemand een oplossing?

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
De handleiding misschien erbij pakken? Meestal moet je het apparaat uitzetten, reset knop indrukken en ingedrukt houden, apparaat aanzetten en nog 15 sec ingedrukt houden.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:52

lier

MikroTik nerd

Het helpt al enorm als je kan vertellen welke oplossingen je gevonden en toegepast hebt en waarom je denkt dat deze niet toereikend zijn.

Verder neem ik aan dat je de handleiding gevolgd hebt ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welke manieren heb je geprobeerd? Bekabeld of draadloos? (heb geen zin om specs op te zoeken). Je zult toch met wat meer informatie moeten komen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
In handleiding staat niets over de reset functie.
dan heb ik nog heel wat manieren gevonden zowel op officiele d-link site als op andere fora. Er gebeurt echter niets.

Hoe kan ik zien of je router gereset is? De lampjes veranderen niet.

En als hij gereset is, is hij dan in exact dezelfde toestand als wanneer hij gekocht is of moet ik nog met dhcp prutsen?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:52

lier

MikroTik nerd

Als je in de handleiding van je router kijkt, staat op pagina 8 beschreven hoe deze gereset kan worden. (zie ftp://ftp.dlink.co.uk/dsl...624t/dsl-g624t_manual.pdf)

Als deze methode niet werkt (hoe heb je dat vast gesteld ?) dan is je router kapot.

[ Voor 30% gewijzigd door lier op 07-02-2008 15:36 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Zoek in je handleiding naar "Factory Defaults" en niet naar "Reset"...
Pagina: 1