hmm welke is de beste kwa prijs/kwaliteit verhouding en welke kan ik het beste overclocken en welk moederboard kan ik hier het beste voor gebruiken??
De duron is het beste qua prijs/kwalitietverhouding.
En voor de echte overklokkers is de Abit K7T(a) bordje het best.
En voor de echte overklokkers is de Abit K7T(a) bordje het best.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Gefeliciteerd, je bent de duizendste die het vraagt!!
Whatever.
Verwijderd
Frank,
tegenwoordig zie ik dat de prijzen aansluiten, een Duron 850 kost net zoveel als een Tbird 800, het loopt dus bijn naadloos over (effe ervan uitgaand dat die twee net zo snel zijn ongeveer).
In de pricewatch is dat misschien niet zo duidelijk te zien, maar als je bij een willekeurige leverancier gaat kijken zie je ze in elkaar overlopen, gesorteerd op klok frekwentie.
Als je dus niet gaat overklokken, maakt het niets uit. Gewoon de klokfrekwentie kopen die je kunt betalen.
tegenwoordig zie ik dat de prijzen aansluiten, een Duron 850 kost net zoveel als een Tbird 800, het loopt dus bijn naadloos over (effe ervan uitgaand dat die twee net zo snel zijn ongeveer).
In de pricewatch is dat misschien niet zo duidelijk te zien, maar als je bij een willekeurige leverancier gaat kijken zie je ze in elkaar overlopen, gesorteerd op klok frekwentie.
Als je dus niet gaat overklokken, maakt het niets uit. Gewoon de klokfrekwentie kopen die je kunt betalen.