Heb sinds kort de ST122g op mijn pc maar nu blijft ie hangen bij netwerk aanvragen. En de laptop die het voor heen wel deed geeft nu ook hetzelfde aan deze heeft een ingebouwde wi-fi. Heeft iemand een oplossing?
Bedraad werken
.
Even serieus: dan zul je toch eerst heel veel meer informatie moeten geven over je hardware, software, instellingen, foutmeldingen, wat heb je al geprobeerd, heb je zelf al gezocht etc etc. Dit is geen helderziende helpdesk
Even serieus: dan zul je toch eerst heel veel meer informatie moeten geven over je hardware, software, instellingen, foutmeldingen, wat heb je al geprobeerd, heb je zelf al gezocht etc etc. Dit is geen helderziende helpdesk
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
'Heb Win XP SP2, Amd X2 dualcore 3800+ , 1,0 GB Ram, Radeon X1600. Heb de ST122g ingesteld met de bijgeleverde software hij deed het goed alleen zodra ik mijn comp opnieuw opstart kan hij het netwerk niet aanvragen. Iedere keer als ik de software verwijder en opnieuw installeer dan doet hij tot dat ik weer opnieuw opstart. Had zelf wat gevonden over MAC filtering alleen stond daar geen antwoord bij hoe dit precies op kan lossen.
Heb een netwerkcontrole door windows laten doen. En dit kwam eruit in het rood. Ik weet niet of dit helpt? Heb trouwens een Speedtouch 780.
Gateway
info De volgende proxyconfiguratie wordt door IE gebruikt: Instellingen van automatische detectie:Ingeschakeld Script voor automatische configuratie: Proxyserver: Lijst geen proxy:
info De proxyinstellingen kunnen niet via het mechanisme voor automatische proxyconfiguratie worden opgehaald
info Op deze computer zijn de volgende vermeldingen voor standaardgateway ingesteld: 192.168.1.254
info Deze computer heeft de volgende IP-addres(sen): 192.168.1.100
info De standaardgateway bevindt zich in hetzelfde subnet als deze computer
info De vermelding voor de standaardgateway is een geldig unicast-adres
warn Het adres van de standaardgateway kan niet via ARP worden omgezet
action Automatische reparatie: Netwerkverbinding opnieuw instellen
action Netwerkadapter uitschakelen
error Uitschakelen van netwerkadapter is mislukt
error Mislukt met fout 0x800F020D: De registervermelding voor het klasse-installatieprogramma is ongeldig.
Controle van HTTP, HTTPS en FTP
HTTP-, HTTPS- en FTP-verbindingsmogelijkheden
warn HTTP: fout 12007 tijdens verbinding maken met www.microsoft.com: The server name or address could not be resolved
warn FTP (passief): fout 12007 tijdens verbinding maken met ftp.microsoft.com: The server name or address could not be resolved
warn HTTPS: fout 12007 tijdens verbinding maken met www.microsoft.com: The server name or address could not be resolved
warn HTTPS: fout 12007 tijdens verbinding maken met www.passport.net: The server name or address could not be resolved
warn HTTP: fout 12007 tijdens verbinding maken met www.hotmail.com: The server name or address could not be resolved
warn FTP (actief): fout 12007 tijdens verbinding maken met ftp.microsoft.com: The server name or address could not be resolved
error Kan geen HTTP-verbinding maken.
error Kan geen HTTPS-verbinding maken.
error Kan geen FTP-verbinding maken.
Gateway
info De volgende proxyconfiguratie wordt door IE gebruikt: Instellingen van automatische detectie:Ingeschakeld Script voor automatische configuratie: Proxyserver: Lijst geen proxy:
info De proxyinstellingen kunnen niet via het mechanisme voor automatische proxyconfiguratie worden opgehaald
info Op deze computer zijn de volgende vermeldingen voor standaardgateway ingesteld: 192.168.1.254
info Deze computer heeft de volgende IP-addres(sen): 192.168.1.100
info De standaardgateway bevindt zich in hetzelfde subnet als deze computer
info De vermelding voor de standaardgateway is een geldig unicast-adres
warn Het adres van de standaardgateway kan niet via ARP worden omgezet
action Automatische reparatie: Netwerkverbinding opnieuw instellen
action Netwerkadapter uitschakelen
error Uitschakelen van netwerkadapter is mislukt
error Mislukt met fout 0x800F020D: De registervermelding voor het klasse-installatieprogramma is ongeldig.
Controle van HTTP, HTTPS en FTP
HTTP-, HTTPS- en FTP-verbindingsmogelijkheden
warn HTTP: fout 12007 tijdens verbinding maken met www.microsoft.com: The server name or address could not be resolved
warn FTP (passief): fout 12007 tijdens verbinding maken met ftp.microsoft.com: The server name or address could not be resolved
warn HTTPS: fout 12007 tijdens verbinding maken met www.microsoft.com: The server name or address could not be resolved
warn HTTPS: fout 12007 tijdens verbinding maken met www.passport.net: The server name or address could not be resolved
warn HTTP: fout 12007 tijdens verbinding maken met www.hotmail.com: The server name or address could not be resolved
warn FTP (actief): fout 12007 tijdens verbinding maken met ftp.microsoft.com: The server name or address could not be resolved
error Kan geen HTTP-verbinding maken.
error Kan geen HTTPS-verbinding maken.
error Kan geen FTP-verbinding maken.
Zoals ik het zie.
Heb je geen internet/netwerk zowel op je laptop en normale computer die de ST122g heeft?
Als dat zo is even je router?(als je die hebt) uitzetten 30sec en weer aanzetten.
Mits dat de oplossing niet is even de router(mits je die nogmaals hebt) resetten en alles weer opnieuw instellen.
Dan zou je netwerk/internet moete hebben.
ik hoor het wel van je als het niet lukt.
Heb je geen internet/netwerk zowel op je laptop en normale computer die de ST122g heeft?
Als dat zo is even je router?(als je die hebt) uitzetten 30sec en weer aanzetten.
Mits dat de oplossing niet is even de router(mits je die nogmaals hebt) resetten en alles weer opnieuw instellen.
Dan zou je netwerk/internet moete hebben.
ik hoor het wel van je als het niet lukt.
Heb nu een static ip adres aan gemaakt alleen heb ik nu wel voledige verbinding en zoekt hij niet meer naar het netwerk adres. alleen nu krijg ik geen pagina te omdat volgens mij het DHCP uit staat. Iemand een idee hoe ik dit op los?
Je zult waarschijnlijk een gateway in moeten stellen. Dit is hetzelfde IP-adres als je ST122g als ik me niet vergis.
Hier staat tekst
probleem is opgelost heb de ADSL support wizard van kpn gedownload en die heeft het op 1 of andere manier goed gedaan. ieder geval bedankt voor de hulp.
Pagina: 1