Ik loop tegen iets vreemds op.
Heb gisteren voor me broertje een pc in elkaar gezet.
Windows XP erop gezet.
Toen SP2 erin gedraaid.
Firewall en antivir geinstalleerd. (sygate en NOD32)
Alle andere updates die windows gaf ook gedownload en geinstalleerd.
Na heel veel updates en opnieuw opstarten krijg ik nu steeds de melding bij het aanmelden:
16-bits MS-DOS-subsyteem
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
C:\windows\sytem32\nulware.exe
De NTVDM-CPU heeft een ongeldige instructie aangetroffen.
CS:9aoo ip:06e7 OP:c5 e5 4e 5f 9d kies sluiten om de toepassing af te sluiten
[sluiten] [negeren]
Heb ondertussen al gegoogled, maar daar kwam niet veel uit dus vandaar dat ik het nu maar hier post.
Ook heb ik al een aantal anti spyware laten lopen maar ook dat zonder succes. Net als NOD32
Weet iemand misschien hoe ik dit zou kunnen oplossen, want heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om windows weer opnieuw te installeren, met het risico dat het weer terug komt.
Heb gisteren voor me broertje een pc in elkaar gezet.
Windows XP erop gezet.
Toen SP2 erin gedraaid.
Firewall en antivir geinstalleerd. (sygate en NOD32)
Alle andere updates die windows gaf ook gedownload en geinstalleerd.
Na heel veel updates en opnieuw opstarten krijg ik nu steeds de melding bij het aanmelden:
16-bits MS-DOS-subsyteem
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
C:\windows\sytem32\nulware.exe
De NTVDM-CPU heeft een ongeldige instructie aangetroffen.
CS:9aoo ip:06e7 OP:c5 e5 4e 5f 9d kies sluiten om de toepassing af te sluiten
[sluiten] [negeren]
Heb ondertussen al gegoogled, maar daar kwam niet veel uit dus vandaar dat ik het nu maar hier post.
Ook heb ik al een aantal anti spyware laten lopen maar ook dat zonder succes. Net als NOD32
Weet iemand misschien hoe ik dit zou kunnen oplossen, want heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om windows weer opnieuw te installeren, met het risico dat het weer terug komt.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 13:36 . Reden: toevoeging gedaan ]