Toon posts:

Smartpop2smtp: Sender Denied.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeden middag,

Ik ben beginnend student aan ICT qua servers.
Ik kreeg deze melding in mijn logboeken. Ik heb gezocht via google en kon niet echt iets vinde wat er op leek, ook niet op GoT forum. Ik post het nu hier omdat ik al even aan het zoeken ben naar een oplossing en kan het tot noch toe niet vinden.

Bron
Smartpop2smtp

Error while sending mail with subject 'PayPal® Account Review Department' to SMTP Server 'localhost': Sender Denied

Als het te weinig informatie betreft dan hoor ik het graag!
Ik zoek nog even verder en meld het als ik zelf ook nog iets weet.

Alvast bedankt en hoop dat jullie me kunnen helpe!

gz, Jack.+

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:44
Op zich toch een duidelijke melding? Je SMTP server pikt het niet wat je pop programmaatje probeert te sturen. Controleer of de ingestelde authorisatie van het pop programma juist is.

Eventueel even via telnet connectie maken naar je smtp server met die gegevens om te kijken wat de volledige foutmelding is (misschien dat het programma zelf ook een logbestand heeft met de volledige melding).

Wat handig is om te vermelden is of het incidenteel is, of bijvoorbeeld gebeurde nadat je iets geïnstalleerd hebt (een virusscanner bijvoorbeeld), of dat het al sinds de installatie is, etc etc.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:38
Het is iemand die via jouw server probeert te spammen, maar dit niet mag omdat het source ip en/of source mail adres niet klopt. :)

Gewoon negeren dus.

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:44
razorhead schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:30:
Het is iemand die via jouw server probeert te spammen, maar dit niet mag omdat het source ip en/of source mail adres niet klopt. :)

Gewoon negeren dus.
Oh ja :) zal wel een optie zijn in dat programma dan (misschien daar ook een optie om het niet het logboek te schrijven).

Verwijderd

Topicstarter
Okee dank je wel!! Ik zocht me wezeloos,
Dit komt ook omdat mij ervaring hier mee echt totaal niet zo groot is, ben pas vorige week begonnen met het bekijken van servers en complete netwerken.

Het enigste wat ik vond was, dat de email server op een blacklist zou kunnen staan..

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op de server gaan kijken en zag dat het mailtje tussen onze Smartpop2exchange bleef hangen en exchange server. De exchange server blockte dit mail en de smartpop2exchange stuurde hem nog een keer. Vandaar dat ik deze melding kreeg.
Pagina: 1