Toon posts:

e-mail verzend probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel emails ophalen en ook wel versturen zolang het platte tekst is. Alleen als er html in verwerkt zit lukt het niet om ze te versturen. Zelfs via webmail lukt het niet om emails te versturen.
Als ik de router er tussen uit haal werkt het weer wel. Andere computers die op de router aangesloten zitten hebben dit probleem niet.
Ik werk standaard met mozilla thunderbird. Ik heb nu via outlook verzonden omdat die fout meldingen weergeeft. Wanneer ik in outlook een mail verstuurd met html krijg ik de foutnummer: 0x800CCC0F
Hier heb ik op internet op gezocht maar wordt er niet veel wijzer van. Omdat email versturen wel lukt maar niet als er html in verwerkt zit.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat de email op 1 of andere manier als te groot wordt gezien.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-12 08:33
Als je de time-out iets langer zet?
Gebruik je een virusscanner of firewall, en als je deze uitschakel?

[ Voor 49% gewijzigd door Ora et Labora op 07-02-2008 12:47 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me niet voorstellen dat het aan de firewall of virusscanner ligt. Gezien deze aan stonden toen ik de router er tussen uithaalde en het toen wel werkte.
Plus ik heb ze ook uitgezet en geprobeerd te verzenden en had toen ook problemen.

Hoe verzet je de time-out?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Als je de router er tussenuit haalt kun je wél email met HTML versturen? Dat is echt raar. :)

Misschien heeft het met de MTU te maken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook redelijk radeloos snap er echt niks van. Maar inderdaad zonder router deed hij het wel. Ik heb ook maar 1 mail geprobeerd te versturen. Misschien dadelijk nog een proberen.

Hoe verander je de MTU?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik kan vinden is de MTU alleen te veranderen op de router. Op mijn router zit deze mogelijkheid niet. Maar daar kan het ook niet aan liggen gezien andere PC die op deze router zijn aangesloten zijn dit probleem niet hebben.
Pagina: 1