Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Ik heb een nieuwe pc gekocht bij Zercom computer Eindhoven.

Maar heb echter een probleem deze volgende hardware heb ik gekocht .

2 x artikel nr : "37693" Asus GeForce 8800GTX 768MB DDR3 | 90-C3CFP0-PUAY00T
1 x artikel nr : "79825" Asus P5E3 Deluxe/WiFi-AP@n | 90-MBB707-G0EAY00Z

Bij de bijgeleverde producten zijn geen SLI bridge's te vinden om de 2 video kaarten aan elkaar te koppelen..

- weer iemand van jullie meschien als dieze erbij geleverd zouden moeten zitten ?
- Of waar ik meschien de SLI bridge's kan kopen "liefst van ASUS".

Met vriendelijke groet Jan

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:49
SLI bridges zouden bij je moederbord moeten zitten. De reden dat er geen bij jouw moederbord zit, is dat je moederbord geen SLI ondersteund.

Jouw moederbord is uitgerust met een Intel X38 chipset, die officieel geen SLI ondersteund, maar (als ik het goed heb) wel de ATI variant, die Crossfire heet.

Je hebt dus helaas een verkeerd moederbord, ofwel 2 verkeerde vga kaarten gekocht.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-05 12:55
Dennis heeft gelijk, tis een Crossfire mobo. Hadden ze je bij Zercom best op mogen wijzen trouwens (ook al heb je waarschijnlijk alles los besteld). Tijd om em om te ruilen dus. ;)

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:35
Alle intel chipsets ondersteunen (officieel) alleen crossfire, hoewel de hardware wel is voorbereid op SLI.

Officiele SLI is voorbehouden aan de Nvidia chipsets.

Vette shit!

Verwijderd

Knap knullig als je daar voor 670 euro aan grakas gekocht hebt.

Ik zou zsm contact opnemen met zercom (als je ze uberhaupt kunt bereiken)

• Vaporized
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02-2025
Idd zo snel mogelijk achteraan vangen, en anders je mobo ruilen in V&A bv...

Lian Li PC70 - i7 860 @ 3.8Ghz- P7P55D-E - Xonar D2X 7.1 - 1600Mhz C7D Dominators - Mugen2 - Sapphire HD6950 2Gb - Intel Postville 80Gb & Samsungs 500Gb Raid 0 - Samsung 24'' 2443BW - Logitech Z5500 5.1

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En mocht je willen kijken of je op je X38 plankje SLI aan de praat kan krijgen, dan kun je het beste een ad in V&A gooien, ik zie echt zat tweakers die die dingen over hebben omdat ze zelf toch geen SLI gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers Bedankt voor de reactie,

Het is inderdaad zo dat ik het verkeerde Moederbord heb.
Ik heb hem al ingeleverd en heb nu een striker 2 formula gehaald en hier zitten ze wel bij dus nu werkt het wel ..

Bedankt voor de moeite en deze topic mag voor mijn gesloten worden.
Pagina: 1