Speedtouch 546i onbenaderbaar

Pagina: 1
Acties:

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Zoals de tiltel al zegt lukt het me niet meer om connectie te maken met deze modem. Het probleem begon als volgt:
Eerst konden wij de helft van de internetpagina's wel bezoeken en de andere helft niet. De modem stond in bridge mode met daarachte een cisco. Ik heb toen de modem geflasht naar de laatste versie, dit ging goed en daarna kon ik hem benaderen. Daarna heb ik de instellingen opnieuw ingesteld. Hierna kon ik de modem niet meer benaderen. Ik heb al van alles geprobeerd (10.0.0.138 192.168.1.254 op een dhcp server aangesloten) alleen krijg ik nu helemaal geen verbinding meer. Heeft iemand nog een idee hoe ik weer verbinding hiermee kan krijgen?

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Als er op de resetknop gedruk wordt op de modem gebeurd er ook niks en het Ethernet lampje op de modem brand nu alleen als er in poort 1 een netwerkkabel zit. Op poort 2,3 en 4 gaat het lampje niet branden (wel aan de achterkant).

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
resetten is ingedrukt houden tot powerlampje rood brand. duurt ong 8 seconden

PSN: djmurcielago

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Je moet de Speedtouch direct aansluiten op je pc en dan de pc een vast ip geven in de range van
de Speedtouch (192.168.1.200 bv.).
Als de Speedtouch in bridge modus gaat is hij als zelfstandig apparaat in het netwerk niet te bereiken.