Toon posts:

Waar kan ik mijn Quake Wars game Opslaan..?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik speel sinds een week "Enemy Territory: Quake Wars", Ik heb een offline account aangemaakt om eerst eens kennis te maken met het spel.

Ik start een campaign, begin te spelen, haal vervolgens allerlij levels. Maar ziej nergens een Save knop of wat dan ook om het op te slaan, ik ziej ook niej dat ie ergens een auto-save doet.
Vervolgens sluit ik het spel, en ga eens kijken naar mijn logs.
Zodra ik ga kijken in de map:

"C:\Documents and Settings\USER\Mijn Documenten\id Software\base"

Dan zie ik wel mijn account, en de logs van welke levels ik gedaan heb (met netjes de Datum en Tijd erbij) en wat ik allemaal bijgewonnen heb aan het eind van een Level.
Maar dan start ik Quake Wars weer op, klik mijn account aan, kies vervolgens Precies dezelfde instellingen voor die Campaign, maar zie dan ALLE stats van mijn Characters weer op 0 staan, mijn Rewards zijn verdwenen, ik kan de Levels ook weer helemaal overnieuw gaan doen.

Ik heb gistere al 3uur gegoogled, maar heb niks kunne vinde. Wie kan mij helpe..??

B.V.D. Groetjes MiniPeer

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:03
Uhm.. je snapt dat Quake Wars geen lineaire FPS is? Het is voornamelijk een online teamabsed shooter waarbij de offline versie eigenlijk alleen gebruikt wordt om te oefenen.
De stats bij offline worden geloof ik niet eens bijgehouden.

Verder speel je in het spel campaigns van 3 levels die worden afgewisseld. Na een campaign worden je rewards uit die campaign gereset. Je stats (mits online op ranked servers) worden opgeteld bij je huidige stats.

Flickr PSN ID= cheironnl

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
Het zijn korte, los van elkaar staande compains van 3 mappen, het maakt geen bal uit of je dat opslaat of niet.

Daarnaast kan je met je vragen over quake wars ook in het quake wars topic terecht :P .

Steam

Verwijderd

Topicstarter
cheiron schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:17:
Uhm.. je snapt dat Quake Wars geen lineaire FPS is? Het is voornamelijk een online teamabsed shooter waarbij de offline versie eigenlijk alleen gebruikt wordt om te oefenen.
De stats bij offline worden geloof ik niet eens bijgehouden.

Verder speel je in het spel campaigns van 3 levels die worden afgewisseld. Na een campaign worden je rewards uit die campaign gereset. Je stats (mits online op ranked servers) worden opgeteld bij je huidige stats.
Jah ik was er van op de hoogte dat het niet een Lineaire FPS was, maar ik dacht omdat je tegen Computers kunt knallen, zou je het ook wel op kunnen slaan, maar dat is dus niet het geval.
Dan wordt het toch eens tijd dat ik Online ga spelen :P..

Bedankt voor je reactie :D Greetzzzz.. MiniPeer

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:43
Ga de demo spelen aub. Ga online want deze game is gewoon ruk als je een beetje tegen bots speelt. Enemy Territory == Teambased Online Multiplayer.

Ga gewoon de demo een weekje spelen. Maakt niet uit of je dezelfde map hebt de hele keer want het gaat er om dat je de game leert kennen op de juiste manier. Ik heb het nu 6 maanden en heb eergisteren weer nieuwe trucjes geleert die ik nog niet kende.

Offline is zoals gezegd gewoon geen optie bij ETQW. Daar is geen zak aan aangezien alles is gemaakt voor de multiplayer. Je offlien modus is dan ook neits meer als zelf een server starten op je PC en die joinen om vervolgens tegen bots te spelen ipv online met echte spelers.

Maar voor 30 euro kun je hem ook niet meer laten liggen. Ik heb me in een half jaar nog geen moment verveeld en is mn 60 euro dik waard geweest. Ik weet neit welke games je nog meer hebt gespeeld, maar als je W:ET voor een hele tijd hebt gespeeld ben je zo ongeveer verplicht om iig het spel te halen ;)

Verwijderd

Topicstarter
GENETX schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:43:
Ga de demo spelen aub. Ga online want deze game is gewoon ruk als je een beetje tegen bots speelt. Enemy Territory == Teambased Online Multiplayer.

Ga gewoon de demo een weekje spelen. Maakt niet uit of je dezelfde map hebt de hele keer want het gaat er om dat je de game leert kennen op de juiste manier. Ik heb het nu 6 maanden en heb eergisteren weer nieuwe trucjes geleert die ik nog niet kende.

Offline is zoals gezegd gewoon geen optie bij ETQW. Daar is geen zak aan aangezien alles is gemaakt voor de multiplayer. Je offlien modus is dan ook neits meer als zelf een server starten op je PC en die joinen om vervolgens tegen bots te spelen ipv online met echte spelers.

Maar voor 30 euro kun je hem ook niet meer laten liggen. Ik heb me in een half jaar nog geen moment verveeld en is mn 60 euro dik waard geweest. Ik weet neit welke games je nog meer hebt gespeeld, maar als je W:ET voor een hele tijd hebt gespeeld ben je zo ongeveer verplicht om iig het spel te halen ;)
Ik ben ook vanplan de game online te gaan spelen, maar wou eerst in de offline modus kijken hoe het spel in elkaar zit, en wat je allemaal kunt.. Ik had al wel begrepen van vrienden dat het geen Lineaire FPS game is, Maar ze hadden er niet bij verteld dat het spel niet op te slaan valt in de offline modus.
Maar ik heb inmiddels de game al een aantal keren gespeelt, en het bevalt me Super.. Dus het wordt tijd dat ik de game maar eens ga kope, en online ga rossen tegen de ET:QW gamers..

Verwijderd

Tikkeltje laat, maar omdat dit een vraag is: -> Spielerij - Problemen & Vragen
Pagina: 1