Ik dacht dit lijkt me wel handig en dat was dus om Remote Desktop in te schakelen op mijn laptop en die vervolgens proberen te benaderen via mijn HTC TytnII.
Ik heb de volgende aansluiting
Thuis netwerk die aangesloten zit op kabel internet met een dynamisch ipadres vervolgens zit er een linksys router op aangesloten en daarna volgen mijn pc's
Volgende acties ondernomen:
Op Windows Vista heb ik Hulp of Afstand in geschakeld
Momenteel heeft mijn laptop nog geen wachtwoord bij mij account.
Ik heb op de router de poort 3389 gekoppeld aan deze pc, zowel UDP als TCP en deze ook ingeschakeld.
Op de TytnII moet je dan Computer,Username, Password en Domain invullen
Bij computer heb ik dan mijn ipadres ingevuld van mijn kabelaansluiting en bij username mijn pc zijn naam. Echter geen verbinding.
Ik heb dit getest via mijn vodafone live! verbinding. ik heb het ook met wifi geprobeerd(wel mijn eigen verbinding) ook geen resultaat.
Daarna heb ik omdat in mijn eigen netwerk zat als ipadres ook mijn ip ingevuld die de router aan men laptop gaf maar ook geen resultaat.
Tevens tijdelijk firewall van pc en router uitgeschakeld en geen resultaat.
Heb al gegoogled en hier rond gesnuffelt maar geen resultaat..iemand een idee?
Wat ik nog niet getest heb is of ik wel verbinding kan krijgen vanaf een andere normale pc maar lijkt mij dat dit niet uitmaakt.
Ik heb de volgende aansluiting
Thuis netwerk die aangesloten zit op kabel internet met een dynamisch ipadres vervolgens zit er een linksys router op aangesloten en daarna volgen mijn pc's
Volgende acties ondernomen:
Op Windows Vista heb ik Hulp of Afstand in geschakeld
Momenteel heeft mijn laptop nog geen wachtwoord bij mij account.
Ik heb op de router de poort 3389 gekoppeld aan deze pc, zowel UDP als TCP en deze ook ingeschakeld.
Op de TytnII moet je dan Computer,Username, Password en Domain invullen
Bij computer heb ik dan mijn ipadres ingevuld van mijn kabelaansluiting en bij username mijn pc zijn naam. Echter geen verbinding.
Ik heb dit getest via mijn vodafone live! verbinding. ik heb het ook met wifi geprobeerd(wel mijn eigen verbinding) ook geen resultaat.
Daarna heb ik omdat in mijn eigen netwerk zat als ipadres ook mijn ip ingevuld die de router aan men laptop gaf maar ook geen resultaat.
Tevens tijdelijk firewall van pc en router uitgeschakeld en geen resultaat.
Heb al gegoogled en hier rond gesnuffelt maar geen resultaat..iemand een idee?
Wat ik nog niet getest heb is of ik wel verbinding kan krijgen vanaf een andere normale pc maar lijkt mij dat dit niet uitmaakt.