Mede Tweakers,
Ik zit met een probleem, ben bezig een Squid proxy op te zetten, die binnen een NT domein komt te hangen. Hiervoor heb ik de benodigde software (Squid Proxy Server, SAMBA, OpenLDAP, MIT Kerberos) geinstalleerd, configuraties (naar mijn wete) goed gezet.
Het probleem is dat Squid steeds valt over de melding:
Nu weet ik na dat ik heb lopen zoeken dat de melding in houd dat je commando's voor Squid 2.5 gebruikt, maar deze gebruik ik (voor zover ik weet) helemaal niet!
Onderstaande code is de configuratie file van Squid.
Klik hier voor de code
Hopelijk kom ik er met jullie hulp wel uit, heb al verschillende keren lopen zoeken op internet google/got en kom er niet uit op dit moment.
Ik zit met een probleem, ben bezig een Squid proxy op te zetten, die binnen een NT domein komt te hangen. Hiervoor heb ik de benodigde software (Squid Proxy Server, SAMBA, OpenLDAP, MIT Kerberos) geinstalleerd, configuraties (naar mijn wete) goed gezet.
Het probleem is dat Squid steeds valt over de melding:
code:
1
2
3
4
| Failed to start Squid : 2008/02/07 09:50:50| unrecognised ntlm auth scheme parameter 'max_challenge_reuses' 2008/02/07 09:50:50| unrecognised ntlm auth scheme parameter 'max_challenge_lifetime' |
Nu weet ik na dat ik heb lopen zoeken dat de melding in houd dat je commando's voor Squid 2.5 gebruikt, maar deze gebruik ik (voor zover ik weet) helemaal niet!
Onderstaande code is de configuratie file van Squid.
Klik hier voor de code
Hopelijk kom ik er met jullie hulp wel uit, heb al verschillende keren lopen zoeken op internet google/got en kom er niet uit op dit moment.
[ Voor 7% gewijzigd door remy007 op 07-02-2008 11:00 ]
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris