Omdat er helaas nog geen topic is gewijd aan dit merk en de mp3 spelers die dit bedrijf maakt, probeer ik bij deze een discussie te starten. In het bijzonder de T.Sonic 850.
Ik heb de T.Sonic 850 4gb besteld binnen de eigen shop van Transcend (shop.transcend.nl). Hier zijn de mp3 spelers het goedkoopst (tot nu toe)
Waarom heb ik deze mp3 speler besteld?
De prijs voor de 4gb versie is 62 euro (=goedkoop). De functionaliteiten liegen er ook niet om:
1.8-inch (176 x 220 pixels) full-color TFT display
Playback muziek en videos
Bekijk foto’s en e-book (.txt) files
MP3, WMA, WMA-DRM10 (subscriptie music) en WAV muziek files
FM Radio met 20 voorgeprogrammeerde zenders (opname mogelijk)
Karaoke-style gesynchronizeerde lyrics display
Hoge kwaliteit stem recorder met VAD (Voice Activity Detection)
Met de A-B herhaal functie kunt u een bepaald stuk muziek constant herhalen
Variabele playback snelheden
Ondersteunt 13 gebruikerstalen inclusief song/artiest weergave
Inclusief 7 equalizer mogelijkheden met de mogelijkheid om een equalizer persoonlijk te wijzigen
Geen aparte software benodigd om mp3's op het device op te slaan! (iTunes sucks!
)
De specs:
Afmetingen: 81,5mm × 41,5mm × 12,7mm
Gewicht: 48 gr (inclusief Li-ion batterij)
Muziek Formaat: MP3 WMA en WMA-DRM10 (Subscriptie muziek)
Video Formaat: MTV
Foto Formaat: JPG of BMP
Opname Formaat: ADPCM (WAV)
Schatting Batterij Duur: 22 uur Muziek afspelen (bij volledig geladen batterij)*
Compressie Snelheid: 32Kbps tot 320Kbps
Ruim aanbod van accessoires:
T.sonic 850 MP3 speler
Siliconen Beschermhoesje
Nekkoord
Software CD
Headset
USB kabel
Snelle Instructiegids
Garantie certificaat
Ik zal uiteraard mijn bevindingen in dit forum met jullie delen.
Wat zijn jullie ervaringen qua degelijkheid, support, kwaliteit, gebruikersgemak. Allemaal vragen waar ik tot nu toe nog geen duidelijk antwoord op heb.
De T.Sonic 650 vind ik persoonlijk ook een hele mooie. Deze beschikt echter niet over een "fatsoenlijk" display, maar de 4gb versie is wel een tientje goedkoper, lichter en kleiner.
Ik hoop door middel van deze discussie in de toekomst meer mensen te kunnen helpen voor de aanschaf (of juist niet) van deze (in mijn ogen) ideale mp3 speler (prijs vs. functionaliteit)
Ik heb de T.Sonic 850 4gb besteld binnen de eigen shop van Transcend (shop.transcend.nl). Hier zijn de mp3 spelers het goedkoopst (tot nu toe)
Waarom heb ik deze mp3 speler besteld?
De prijs voor de 4gb versie is 62 euro (=goedkoop). De functionaliteiten liegen er ook niet om:
1.8-inch (176 x 220 pixels) full-color TFT display
Playback muziek en videos
Bekijk foto’s en e-book (.txt) files
MP3, WMA, WMA-DRM10 (subscriptie music) en WAV muziek files
FM Radio met 20 voorgeprogrammeerde zenders (opname mogelijk)
Karaoke-style gesynchronizeerde lyrics display
Hoge kwaliteit stem recorder met VAD (Voice Activity Detection)
Met de A-B herhaal functie kunt u een bepaald stuk muziek constant herhalen
Variabele playback snelheden
Ondersteunt 13 gebruikerstalen inclusief song/artiest weergave
Inclusief 7 equalizer mogelijkheden met de mogelijkheid om een equalizer persoonlijk te wijzigen
Geen aparte software benodigd om mp3's op het device op te slaan! (iTunes sucks!
De specs:
Afmetingen: 81,5mm × 41,5mm × 12,7mm
Gewicht: 48 gr (inclusief Li-ion batterij)
Muziek Formaat: MP3 WMA en WMA-DRM10 (Subscriptie muziek)
Video Formaat: MTV
Foto Formaat: JPG of BMP
Opname Formaat: ADPCM (WAV)
Schatting Batterij Duur: 22 uur Muziek afspelen (bij volledig geladen batterij)*
Compressie Snelheid: 32Kbps tot 320Kbps
Ruim aanbod van accessoires:
T.sonic 850 MP3 speler
Siliconen Beschermhoesje
Nekkoord
Software CD
Headset
USB kabel
Snelle Instructiegids
Garantie certificaat
Ik zal uiteraard mijn bevindingen in dit forum met jullie delen.
Wat zijn jullie ervaringen qua degelijkheid, support, kwaliteit, gebruikersgemak. Allemaal vragen waar ik tot nu toe nog geen duidelijk antwoord op heb.
De T.Sonic 650 vind ik persoonlijk ook een hele mooie. Deze beschikt echter niet over een "fatsoenlijk" display, maar de 4gb versie is wel een tientje goedkoper, lichter en kleiner.
Ik hoop door middel van deze discussie in de toekomst meer mensen te kunnen helpen voor de aanschaf (of juist niet) van deze (in mijn ogen) ideale mp3 speler (prijs vs. functionaliteit)
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...