Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
Omdat er helaas nog geen topic is gewijd aan dit merk en de mp3 spelers die dit bedrijf maakt, probeer ik bij deze een discussie te starten. In het bijzonder de T.Sonic 850.

Ik heb de T.Sonic 850 4gb besteld binnen de eigen shop van Transcend (shop.transcend.nl). Hier zijn de mp3 spelers het goedkoopst (tot nu toe)

Waarom heb ik deze mp3 speler besteld?
De prijs voor de 4gb versie is 62 euro (=goedkoop). De functionaliteiten liegen er ook niet om:

1.8-inch (176 x 220 pixels) full-color TFT display
Playback muziek en videos
Bekijk foto’s en e-book (.txt) files
MP3, WMA, WMA-DRM10 (subscriptie music) en WAV muziek files
FM Radio met 20 voorgeprogrammeerde zenders (opname mogelijk)
Karaoke-style gesynchronizeerde lyrics display
Hoge kwaliteit stem recorder met VAD (Voice Activity Detection)
Met de A-B herhaal functie kunt u een bepaald stuk muziek constant herhalen
Variabele playback snelheden
Ondersteunt 13 gebruikerstalen inclusief song/artiest weergave
Inclusief 7 equalizer mogelijkheden met de mogelijkheid om een equalizer persoonlijk te wijzigen
Geen aparte software benodigd om mp3's op het device op te slaan! (iTunes sucks! ;))

De specs:
Afmetingen: 81,5mm × 41,5mm × 12,7mm
Gewicht: 48 gr (inclusief Li-ion batterij)
Muziek Formaat: MP3 WMA en WMA-DRM10 (Subscriptie muziek)
Video Formaat: MTV
Foto Formaat: JPG of BMP
Opname Formaat: ADPCM (WAV)
Schatting Batterij Duur: 22 uur Muziek afspelen (bij volledig geladen batterij)*
Compressie Snelheid: 32Kbps tot 320Kbps

Ruim aanbod van accessoires:
T.sonic 850 MP3 speler
Siliconen Beschermhoesje
Nekkoord
Software CD
Headset
USB kabel
Snelle Instructiegids
Garantie certificaat

Ik zal uiteraard mijn bevindingen in dit forum met jullie delen.

Wat zijn jullie ervaringen qua degelijkheid, support, kwaliteit, gebruikersgemak. Allemaal vragen waar ik tot nu toe nog geen duidelijk antwoord op heb.

De T.Sonic 650 vind ik persoonlijk ook een hele mooie. Deze beschikt echter niet over een "fatsoenlijk" display, maar de 4gb versie is wel een tientje goedkoper, lichter en kleiner.

Ik hoop door middel van deze discussie in de toekomst meer mensen te kunnen helpen voor de aanschaf (of juist niet) van deze (in mijn ogen) ideale mp3 speler (prijs vs. functionaliteit)

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat is geen geld voor een PMD natuurlijk.. echter: 8-inch (176 x 220 pixels) Klopt dat wel? Bedoel je toevallig geen 1,8" scherm? Een dergelijke resolutie voor een 8" scherm lijkt me niet te kloppen :)
De specs zijn verder niet slecht.. maar ook niet *echt* goed. Mtv als ondersteunde videocodec bijvoorbeeld... daar wordt ik persoonlijk niet echt vrolijk van.
Ik vraag me af hoe het met de kwaliteit van die apparaatjes zit.

• DaLuca
RoD schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:22:
Dat is geen geld voor een PMD natuurlijk.. echter: 8-inch (176 x 220 pixels) Klopt dat wel? Bedoel je toevallig geen 1,8" scherm? Een dergelijke resolutie voor een 8" scherm lijkt me niet te kloppen :)
De specs zijn verder niet slecht.. maar ook niet *echt* goed. Mtv als ondersteunde videocodec bijvoorbeeld... daar wordt ik persoonlijk niet echt vrolijk van.
Ik vraag me af hoe het met de kwaliteit van die apparaatjes zit.
Je hebt gelijk... 1.8" (al gewijzigd)

Ik ben van plan amper tot geen gebruik te maken van de videofunctie, dus voor mij maakt het niets uit. Ik kan me voorstellen dat dit voor degene die het wel vaak gaan gebruiken een struikelblok kan zijn.

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 22:29
Voor de mensen die willen weten hoe de speler er uti ziet:Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetzone.nl/images/ts8502.jpg

• DaLuca
De mp3 speler vrijdag j.l. mogen ontvangen!

Eerste induk degelijkheid
De speler heeft geen metalen componenten. Alles is van kunststof. Ik vind hem echter wel degelijk en vooral licht aanvoelen. De toetsen zijn lekker zwaar en met de meegeleverde siliconen hoes vind ik de speler ideaal! Een raar ding... het nekkoort moet je aan de bovenhoek vastmaken, maar jack aansluiting zit onder... een detail... ;)

Geluidskwaliteit
Met de meegeleverde oordopjes bevalt mij het geluid. Alleen de oordopjes niet (vaker met mp3 spelers). Ik ga dus van de week sennheiser/creative oordopjes kopen.
Over het algemeen niets te klagen. Nog wel even afwachten hoe de geluidskwaliteit met de "goede" oortjes uit de bus komt.
De equalizer staat momenteel op rock, maar de mogelijkheid is er om je eigen equalizer samen te stellen.

FM radio
Werkt perfect. 20 zenders om op te slaan. Autodiscovery werk ook goed.

Ebook reader
Nog niet geprobeerd

Movies
Nog niet geprobeerd

Ik houd jullie op de hoogte!

Verwijderd

Daluca
Ik ben ook van plan dit toestel aan te kopen. Het beluisteren/bekijken van mp3/video is van secondair belang.
Ik wil er vnml voordrachten mee opnemen. Daarbij ligt het apparaat echter op ongeveer 10 meter van de spreker. Ben je bereid even een test uit te voeren of dit lukt en of de kwaliteit naar behoren is?
Is dit niet het geval dan is dit toestel voor mij niet echt geschikt.
Dank bij voorbaat voor je test.

• DaLuca
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:44:
Daluca
Ik ben ook van plan dit toestel aan te kopen. Het beluisteren/bekijken van mp3/video is van secondair belang.
Ik wil er vnml voordrachten mee opnemen. Daarbij ligt het apparaat echter op ongeveer 10 meter van de spreker. Ben je bereid even een test uit te voeren of dit lukt en of de kwaliteit naar behoren is?
Is dit niet het geval dan is dit toestel voor mij niet echt geschikt.
Dank bij voorbaat voor je test.
Hey das een leuke test... ga ik vanavond voor je testen. Ik zal de bevindingen middels dit forum met je delen!

Verwijderd

Hallo Daluca,

Al de tijd gevonden om eens te testen? Bevindingen?
Heb gezien dat de 8Gb versie voorlopig (?) niet beschikbaar is bij transcend.nl.

Verwijderd

Spammen is niet de bedoeling.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 03-03-2008 17:10 ]

Pagina: 1