Toon posts:

UT3 start niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb UT 3 op mijn pc geinstalleerd, maar deze wil niet starten. Als ik hem start krijg ik een zwart scherm en later komt hij weer terug naar mijn bureaublad en krijg ik te zien dat er een fout is opgetrede in het ut3.exe bestand. Als ik daarna nog eens probeer op te starten, start mijn pc na een tijd je laden opnieuwe op.

Ik draai XP media center
2GHz processor
1GB geheugen
256mb videokaart
en meer dan 8GB vrije ruimte voor het spel

Dus ik voeldoe volgens mij wel aan de eisen.
Ik heb ook geprobeert te patchen ook dit leverde geen resultaat op. DirecX is ook up to date dus daar kan het ook niet aan liggen.

Wie heeft er een antwoord voor mijn probleem

gr

Johan

Verwijderd

Ut3.exe is inderdaad enorm brak.

Ik heb thuis ook wel dat hij gewoon niet opstart, en komt dat met een C+ Runtime error.
Vervolgens kom ik het spel niet meer in, eerst moet ik de computer herstarten, vervolgens lukt het me weer om het spel op te starten,

Ook heb ik wel dat na het opstarten van het spel (als je het zwarte scherm met die lap tekst gehad hebt) weer terugklapt na windows, en weer een melding geeft dat er in ut3.exe een fout zit.

Bij mij helpt het (tot nu toe) om de computer te herstarten.

Verwijderd

Topicstarter
Dat opnieuw opstarten werkt bij mij helaas niet. Weet iemand hoe ik die fout in het ut3.exe bestand kan verhelpen??

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 21:09

trixx

-CTU- SuiZide

Effe voor de zekerheid. Je hebt een origineel?

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:33
UT3 is helemaal niet brak.

Wat voor videokaart heb je? 256MB kan ook een 9700Pro zijn ofzo :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
ja hij is orgineel. Er zit een Nvidia GeForce 6600 in.

Ik heb laats ook de demo geprobeert...niet dat dat veel helpt maar daar heb ik het zelfde probleem bij. Hij klapt er gewoon uit en zegt dat er een fout is op getreden in het ut3.exe bestand

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Hoogstwaarschijnlijk toch iets met de drivers. Download eens andere NVdrivers.

Ook een instabiel pc kan dit veroorzaken (geheugen, mobo, cpu)

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 21:09

trixx

-CTU- SuiZide

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:54:
ja hij is orgineel. Er zit een Nvidia GeForce 6600 in.

Ik heb laats ook de demo geprobeert...niet dat dat veel helpt maar daar heb ik het zelfde probleem bij. Hij klapt er gewoon uit en zegt dat er een fout is op getreden in het ut3.exe bestand
Lol... je probeert de demo en die werkt niet en dan koop je alsnog de game.

Zoals al vermeld probeer de nieuwste drivers. Vergeet niet eerste de oude te verwijderen. Test je geheugen voor de zekerheid. Misschien dat deze ene beetje brak zijn. Dus wel een uitgebreide test doen. Duurt effe maar dan weet je zeker of je geheugen brak is.

Je kunt altijd een mail naar de support sturen. Misschien dat zij goede tips hebben.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Verwijderd

Topicstarter
Neej ik heb eerst het spel en later de demo. Maar dat maakt i niet uit

Het lag idd aan de drivers. Ik heb de nieuwe drivers geinstalleerd en het spel werkt. Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.

Bedankt voor jullie hulp mensen

gr.

Johan

Verwijderd

eerst het spel kopen en daarna de demo spelen, was gewoon voor de controle hoop ik? :p
Pagina: 1