Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds gisteren nacht, start mijn pc niet meer op zoals het zou moeten. Ik krijg namelijk een BSOD. Ik dacht "maakt niet uit, ik zet er wel even een andere windows op" maar helaas, als ik de DVD van vista insteek en ik laat hem booten vanaf het schijfje, krijg ik raar genoeg, dezelfde BSOD.

En de BSOD gaat als volgt: page fault in non paged area en hij vermeld ook het bestand clfs.sys.

Aangezien ik dit gewoon ronduit vreemd (en vervelend) vond, heb ik meteen beetje gezocht op google, en ik vond dit: http://forums.techarena.i...php?p=3318659&postcount=3

Wat deze kerel hier vemeld, komt vrij sterk overeen met het geen dat ik op mijn scherm krijg te lezen, want als ik start in veilige modus, stopt het hele zaakje ook bij crcdisk.sys. Maar een ding klopt volgens mij dan niet, het opstarten van de DVD. Wordt hier de harde schijf gebruikt?

Ik begin hoe langer, hoe meer de indruk te krijgen dat er gewoon iets in mijn configuratie niet deugt.. maar ik hoop dat ik het mis heb.

Ik hoop dat jullie mij hier een beetje kunnen verder helpen.. Alvast bedankt! :-)

Mijn systeem specificaties:
Moederbord: Asus 95k
CPU: Intel C2D E6600 2.4Ghz
RAM: 2 GB, Corsair xms2 ddr2 6400

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 08:16 . Reden: Systeem spec's toegevoegd ]