Toon posts:

[Wifi]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een hele tijd een draadloos netwerk met een desktop (verbonden via ethernetkabel) en een laptop (draadloos verbonden). Ik heb nu een nieuwe pc en heb daarom de oude ook draadloos geconfigureerd via een Wifi USB stick. Alles gaat goed, alleen krijg ik bij het opstarten van de pc met wifi-usb stick nu steeds een inlogscherm met als ingevulde gebruikersnaam "user" Ik kan gewoon OK klikken (zonder paswoord in te vullen) en de pc is dan klaar voor gebruik.

Dat inlogscherm was er vroeger niet (toen de pc met een kabel was verbonden) en dit inlogscherm heb ik ooit nooit gekregen met mijn laptop, die toch ook draadloos is verbonden met het netwerk.

Iemand enig idee waarom en hoe ik die inlogprocedure kan vermijden?

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-03 13:26

Arethusa

Niet die server

Onder gebruikersaccount "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden" aanpassen? Misschien is het vinkje bij de eerste optie weg.En als je meteen je computer wil laten doorstarten is er via TweakUI ook wel het een en ander te regelen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Je hebt waarschijnlijk .net framework oid geinstalleerd. Die heeft ook en profiel aangemaakt.

Deze kun je weer verwijderen.
Configuratiescherm --> Gebruikersaccounts

Hoi!