Website blijft 'hangen'

Pagina: 1
Acties:

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-03 15:50
Ik ben al een aantal keren naar een website gegaan en steeds blijft mijn browser 'hangen' op die website. CPU naar bijna 100%.

http://www.experts-exchan...dows/2000/Q_21006054.html

Zijn er meer mensen die met de betreffende website problemen ondervinden?

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-04 20:31

sjirafje

No inspirational quotes here

Welke browser gebruik je? En op welk besturingssysteem?

Ik heb hem geprobeerd met IE 7 op win XP en daar zorgt ie inderdaad voor vrijwel 100% cpu load.
Met firefox kan ik het op dit moment even niet proberen, aangezien ik nog al wat tabs open heb staan die ik niet kwijt wil.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• earithramir84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08-2025

earithramir84

Programming for life

heb hier onder winXP SP2 in firefox2 wel een hoge load (50% dual core) de laad tijd is inderdaad langer dan gebruikelijk maar daarna (1/2min) springt ie gewoon weer terug naar 1-2% cpu load....

I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

1) Het is een ongelofelijk zware pagina, heel veel content.
2) Wat gek dat beneden gewoon de oplossingen staan :? Normaal is dat toch betalend op EE :?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-04 20:31

sjirafje

No inspirational quotes here

In FF doet ie het hier ook redelijk normaal. Het is zoals Snake zei gewoon een erg grote pagina.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

sjirafje schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 03:50:
Welke browser gebruik je? En op welk besturingssysteem?
En wat voor CPU? En virusscanner en andere scanners, en instellingen? En als freeze: wat voor logs? Is je vraag nu of er anderen ook zoiets hebben (ja dus, misschien niet heel erg raar bij 800kb aan alleen al de HTML), of is je vraag hoe niet te hangen? cc12: deze vraag op deze manier stellen is erg onhandig als je niet wat info geeft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Snake schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 04:02:
2) Wat gek dat beneden gewoon de oplossingen staan :? Normaal is dat toch betalend op EE :?
offtopic:
De 'eerste' keer dat je Experts Exchange bezoekt wordt er een cookie meegestuurd, de volgende keer kijkt EE of je die cookie hebt, en laat vervolgens het antwoord niet meer zien. :)

Signature

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:58

Koppensneller

winterrrrrr

pasta schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:50:
[...]

offtopic:
De 'eerste' keer dat je Experts Exchange bezoekt wordt er een cookie meegestuurd, de volgende keer kijkt EE of je die cookie hebt, en laat vervolgens het antwoord niet meer zien. :)
offtopic:
En anders kun je altijd de pagina uit de Google cache vissen, daar staan de antwoorden ook gewoon :)

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-03 15:50
Ik heb IE7 en P4-3gig. Het is niet echt een probleem, maar ik vroeg me af of het misschien alleen aan mijn computer lag. Dus niet :) Bedankt voor de bijdragen allemaal.
Pagina: 1