Hulp Gevraagd?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

• Jurian501
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-02 12:50
Hey beste mensen iedereen

ik wil een nieuwe case en heb een oogje op de MS-TECH LC-402 (Retail, Zwart, ATX) Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/450x450/t/tqxj26.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/450x450/t/tqxj26_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/450x450/t/tqxj26_2.jpg
ik weet niet de afmetingen van mijn huidige kast het enigste wat ik weet dat het een midicase is..
en nu ben ik ook nieuwsgierig of mijn moederbord hier in past

Supply's:
-MSI PM8M3-V moederbord
-Voeding 350 watt ATX standaard
-MSI NX 6200 AX AGP
-1x DDR 1024MB DDR 400Mhz
-1x DDR 256MB DDR 333Mhz
-Coolermaster Socket 775
-Coolermaster 8x8 cm Groen x3
-Western Digital 80 GB 7200 rpm
-Western Digital 160 GB 7200 rpm
-Samsung S203 dvd writer zwart SATA
-Samsung S203 dvd writer zwart

maar gaat dit passen?
ik wil een waterkoeling op mijn CPU en voor mijn AGP
weten jullie of dit gaat passen in deze case?
in mijn eigen case heb ik wel ruimte over.

Vriendelijke Groet,

Jurian

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
zolang je moederbord ATX is en die kast ook dan komt het goed. Ook zie ik 4 bays dus dat is genoeg voor je Optical's en je Harddisk's. Maar als je even googled vind je al gauw deze antwoorden zelf ook.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zo uit mn hoofd is die PM8M3-V mini-atx, of zelfs micro-atx. Dat moederbord gaat dus wel passen.

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Zanthr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 09:50
Even tussen neus en lippen door, wat een afschuwelijk gat voor een fan achterop de kast...

• PiweD
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Gaat makkelijk passen, jouw mobo is mATX en deze kast is geschikt voor ATX moederborden, je zal dus ruimte over hebben. Of waterkoeling gaat passen is helemaal afhankelijk van je waterkoelingssetup.
Persoonlijk zou ik echter een andere kast zoeken, omdat dit ding gewoon een slap samenraapsel van plastic, dun aluminium en plexiglas is :+ . Goeie merken zijn: Antec, CoolerMaster, Lian-li (duur maar allem8ig pr8ig), Chieftec en Silverstone (en ik ben ongetwijfeld nog wat vergeten...) :)

btw: wil je deze setup gaan waterkoelen?? Je graka valt met een klein aluminium heatsinkje passief te koelen en wat processorkoeling betreft zijn er koelers van Zalman (9500, 9700) en Scythe (Mugen, Infinity) die niet onderdoen voor menig waterkoelsetje

[ Voor 20% gewijzigd door PiweD op 07-02-2008 01:45 ]

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Zanthr schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 01:38:
Even tussen neus en lippen door, wat een afschuwelijk gat voor een fan achterop de kast...
Daar komt de voeding, schat :*

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• PiweD
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Zanthr heeft een goed punt, door die paar gaatjes kan je nauwelijks lucht afvoeren 8)7

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• Jurian501
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-02 12:50
zo bedankt voor de snelle reacties nou die fan slot achterop ga ik er uitslijpen en gewoon een roostertje ervoor...

ik wil niet al te veel geld spenderen aan een pc kast max is 100 euro iemand anders een betere kast voor deze prijs? voorkeur zwart/groen en koelysteem geld tot 500 euro

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Jurian501 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 02:05:
ik wil niet al te veel geld spenderen aan een pc kast max is 100 euro iemand anders een betere kast voor deze prijs? voorkeur zwart/groen en koelysteem geld tot 500 euro
http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0
1085 kasten om uit te kiezen, lijkt me dat daar toch wel wat uit te vinden is (streep gewoon dingen weg die je niet wilt en dan blijft er vanzelf hetgeen over dat voldoet aan je eisen).

En http://tweakers.net/price...in=0&scoreMax=5&x=23&y=16 hier alle kastjes die zwart zijn volgens de PW, dat scheelt weer de helft.

[ Voor 15% gewijzigd door TERW_DAN op 07-02-2008 08:10 ]

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-02 13:39

polthemol

Moderator General Chat
waterkoeling in dergelijke cases is naar mijn ervaringen een ramp, tenzij je duchtig wilt gaan dremelen.

Waar ik met zoiets altijd tegenaan liep was mijn slangetjes (teveel bochten maken, knik in slang, moest ik weer een leider om die slang heen hangen enz.).

Beter voor je eigen bloeddruk een wat grotere behuizing halen, dat je alles niet alleen netjes kunt wegwerken maar ook nog eens makkelijk kunt wegwerken / plaatsen zonder kunstgrepen toe te moeten passen.

Als je toch van plan bent om zelf royaal erin te gaan sleutelen, misschien een ideetje om eerst ergens zoeen 10 euro kastje op de kop te tikken van grofweg hetzelfde formaat en daarop wat te "oefenen" ? Dan heb je al een aardige indicatie of het mogelijk is of niet :)

[ Voor 22% gewijzigd door polthemol op 07-02-2008 09:35 ]

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 20:11

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Jurian501: ik wil je graag even wijzen op de FAQ en de Policy: Policy: Alle regels die op het forum gelden

Het uitzoeken van een kast is iets wat iedereen toch voor zichzelf moet doen, wij kunnen jou daarbij niet helpen.
Verder verzoek ik je vriendelijk om in het vervolg een duidelijke titel aan je topics mee te geven, want aan ´hulp gevraagd´ heeft echt helemaal niemand iets.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.