vga naar vga dmv composiet kabel

Pagina: 1
Acties:

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 23:10

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Topicstarter
Hoi,

Is het mogelijk om door een composietkabel vga signaal te versturen?

Ik heb namelijk mijn beamer met composiet aangesloten op mijn DVD speler, perfect beeld.

Nu wil ik mijn beamer op mijn pc aan sluiten, helaas geeft de composiet uitgang van mijn onboard videokaart erg slecht beeld.

Een lange VGA kabel erg dik dus dat zit er niet in.

Mijn idee dus dus:

computer -> (vga/composiet adapter) -> composietkabel -> (vga/composiet adapter) -> beamer

Afbeeldingslocatie: http://www.ascenddistribution.com/shareimage/POTHVGASVRC1_2.jpg

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb je niet een gewonen VGA ingang op je beamer ?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Touchdomex schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:11:
Heb je niet een gewonen VGA ingang op je beamer ?
TS geeft al aan dat een lange VGA-kabel vanwege de dikte niet interessant is.

@TS: Lijkt me niet de beste oplossing. Tot 2 keer toe het signaal omvormen zal alleen maar extra verlies met zich meebrengen. Denk niet dat je er heel veel mee wint.
Juist het voordeel van een dikkere VGA-kabel is dat daar naar verhouding weinig verlies in optreedt.
Zal ongetwijfeld meer kwaliteit bieden dan de optie die je nu aan het bedenken bent...