[Safari] Onjuiste weergave van Tweakers Frontpage

Pagina: 1
Acties:

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sinds ik Leopard ben gaan gebruiken wordt in Safari de Tweakers Frontpage zelden nog goed weergegeven. Meestal ziet de frontape er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ajm/Tweakers/Afbeelding%201.jpg

.. .en nadat ik op de refresh-knop hebt geklikt ziet het er dan weer uit zoals het hoort:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ajm/Tweakers/Afbeelding%202.jpg

De nieuwsaankondigingen worden dus al na een paar woorden afgebroken, en na een refresh worden ze niet meer ten onrechte afgebroken. Ik heb dit met geen enkele andere website.

Safari-versie is 3.0.4. Is er iemand die dit probleem ook heeft met Safari? Ik kon via de search in ieder geval niemand vinden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:51

crisp

Devver

Pixelated

Ja, dat is een bekende bug, zie o.a. deze melding op devtrack.

Helaas betreft het een renderbug in Safari zelf waar we vooralsnog geen workaround voor hebben kunnen vinden...

Intentionally left blank

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En ik heb nog wel zo goed gezocht!

Vooralsnog dus niets aan te doen, dank voor je reactie.

Verwijderd

ik heb dezelfde bug ook wel eens eerder gehad. Maar niet alleen met Safari. Ook met IE op XP en Firefox.

De laatste tijd heb ik er weinig last meer van.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:53
Om dit topic nog even omhoog te halen... In Safari 3.1 is nog steeds dezelfde bug aanwezig.
Is dit doorgegeven aan Webkit? En mocht het niet aan Webkit liggen, gaan we er wat aan doen?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:51

crisp

Devver

Pixelated

Saeverix schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:44:
Om dit topic nog even omhoog te halen... In Safari 3.1 is nog steeds dezelfde bug aanwezig.
Is dit doorgegeven aan Webkit? En mocht het niet aan Webkit liggen, gaan we er wat aan doen?
Het is 100% zeker een webkit bug. Wij hebben al verschillende workarounds uitgeprobeert om dit probleem te omzeilen maar zonder resultaat.

Geen idee of dit al een webkit is doorgegeven, ik heb in ieder geval niet de tijd en de juiste middelen voorhanden om hier snel een testcase voor te bouwen.

Intentionally left blank

Pagina: 1