[Case] Antec NSK1300 & uATX/mITX

Pagina: 1
Acties:

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-02 17:10
Oke, ik ben dus van plan om een file/testwebserver in elkaar te zetten.

Mijn keuze is gevallen op de antec NSK 1300 omdat het zo'n klein (schattig :$) kastje is. Alleen ik kan op de antec site niet echt vinden of er een uATX moederbordje in past. iemand ervaring met dit kastje?

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
klik
En dat was het weer :) zo te zien is het micro ATX :)

O en er bestaat zelfs een tweakersreview: klik

Maar voor een file/testwebservertje kan je toch ook een oude kast pakken en die in een hoekje frommelen. Ik ga binnenkort een computertje voor onder de tv inelkaar zetten en dan is dit wel een hele mooie.

[ Voor 50% gewijzigd door FraggedMe op 06-02-2008 21:45 ]

erutangis

• BlackWhizz
Da's ook goed. Voor dezelfde prijs kan ik ook wel iets zwaarders nemen. Heb je metteen een HTPC case.

• BlackWhizz
Sorry als ik bump, was niet mijn bedoeling.

Op school hebben we van deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/img/2008/feb/07/img/wiypzhjjoa3h1tiapkhol4pbg.jpg

Kastjes. Mooie dingetjes, en als ze liggen dan zijn ze nog eens klein ook. Echter, ik weet het type niet, heeft iemand een ideetje?

En @FraggedMe. Je hebt gelijk, maar ik wil dit ook als dvd-spelertje in gaan zetten.

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Dat kastje hier boven lijkt mij meer iets wat niet gekocht kan worden en die alleen in grote getalen gebruikt worden door computerfabrikanten. Deze lijkt er wel erg op en er zit een voeding bij.

erutangis