install.bat op cd HOE ?

Pagina: 1
Acties:

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-05 11:29

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ik wil een koe install op een cd maken maar ik weet niet precies hoe ik dat in de bat file moet aanpassen aangezien de cd-rom speler niet overal dezelfde letter heeft

of is deze instelling goed

@Echo off
if exist %windir%\Dnetc\Dnetc.exe %windir%\Dnetc.exe -shutdown
if exist %windir%\Dnetc\Dnetc.exe %windir%\Dnetc.exe -uninstall
xcopy Windir %windir% /e /i /r /q /k >nul
%windir%\Dnetc\Dnetc.exe -hide -install
%windir%\Dnetc\Dnetc.exe -svcstart

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
daar zijn toch diskettes voor?

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

of is het voor een ultra-sneaky-auto-install >:)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Geen idee of het goed is, daar heb ik geen verstand van. Wat me wel tegen het zin is hetvolgende:

Je kijkt of er een koe opstaat, zo ja dan stop je hem, uninstal je hem en gooi je je eigen koe erop.

Das toch niet netjes!! Gij zult geen koeien afpakken, staat in de bijbel geloof ik :), teminste je pakt geen koeien van DPCers af. Grazen die koetjes niet voor DPC, dan heb je mijn zegening. Maar heb een beetje respect voor ander mans koeien!

...

• crisp
  • Laatst online: 19:49

crisp

Devver

Pixelated

Op vrijdag 16 februari 2001 01:10 schreef Haranaka het volgende:
Geen idee of het goed is, daar heb ik geen verstand van. Wat me wel tegen het zin is hetvolgende:

Je kijkt of er een koe opstaat, zo ja dan stop je hem, uninstal je hem en gooi je je eigen koe erop.

Das toch niet netjes!! Gij zult geen koeien afpakken, staat in de bijbel geloof ik :), teminste je pakt geen koeien van DPCers af. Grazen die koetjes niet voor DPC, dan heb je mijn zegening. Maar heb een beetje respect voor ander mans koeien!
Ik gebruik dezelfde .bat (misschien komt deze ook bij mij vandaan), en ik heb de -uninstall erin staan ivm installeren van eventuele nieuwe versies (dat zijn dan dus mijn eigen koeien).
Later heb ik nog wel ff deze toegevoegd:

if exist %windir%\Dnetc\Dnetc.exe %windir%\Dnetc.exe -flush

Intentionally left blank

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
owkee, een nieuwe koe versie eroverheen gooien, nu begrijp ik het wat beter denk ik :)

Maar mensen toch eerst wel even kijken of de pc('s) die je wilt infecteren wel "vrij" zijn. Jij zou het ook niet leuk vinden als iemand zijn koetejs over die van jouw heen zet.

...

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-05 11:29

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Maar goed nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• crisp
  • Laatst online: 19:49

crisp

Devver

Pixelated

Op vrijdag 16 februari 2001 20:07 schreef TRaSH het volgende:
Maar goed nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Volgens mij moet dit gaan werken, mits je het ook van cd-rom opstart. Probeer het anders eerst bij jezelf uit.....

Intentionally left blank

Pagina: 1