Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foutmelding myreact mappenbeheer in Engels

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik was via deze pagina: http://gathering.tweakers.net/forum/manage_folders/ mijn mappen aan het beheren. Er stond een oude map tussen met een lengte van 16 tekens. Bij het verwijderen verscheen een foutmelding in het Engels in de trant van "Maximum length exceeded, maximum length is 15 characters". Beetje vreemde verschijning tussen alle Nederlandse berichten :).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Weet je zeker dat dat een melding van React was en niet bijvoorbeeld van je browser? Voor zover ik kan zien wordt nergens echt gechecked op de maximum lengte van een foldernaam, het is enkel de input die een maxlength="15" heeft in de HTML.

Intentionally left blank

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hmm, het leek echt op een JavaScript melding. FYI: ik maak gebruik van Opera 9.25. Ik heb zo'n melding nog niet eerder voorbij zien komen, vandaar m'n vermoeden dat het in die pagina zit.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan een dergelijke melding nergens in onze code terugvinden, derhalve vermoed ik toch dat het door de browser gegenereerd werd doordat de input een maxlength=15 heeft maar de value zelf een grotere lengte had...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen bug in ons forum dus ws.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.