Toon posts:

Laptop toets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Er is iets op m'n laptop gevallen, waardoor 2 letters van m'n toetsenbord los zijn gesprongen. Eentje kon ik terugklikken, een andere letter kan ik niet meer terug plaatsen. Aan de onderkant van de toets zitten 4 haakjes waarvan er 1, links boven, is afgebroken.

Ik heb een Packard Bell en ik heb toevallig wat losse toetsen van een voorgaande laptop, maar helaas hebben deze een andere maat toetsen.

Ik heb het gevoel dat het een onbegonnen zaak is
Is het mogelijk om ergens een toets te bestellen of is het een verloren zaak en zal ik maar zonder moeten doen?

Alvast bedankt. :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:23
Met een beetje geluk kun je op de bekende veilingsites (ebay, etc) een compleet nieuw toetsenbord vinden voor je laptop. Dan heb je genoeg voorraad-toetsen lijkt me. ;)

Anders kan Packard Bell je er ook nog wel aan helpen gok ik. Losse toets betwijfel ik, nieuw toetsenbord zouden ze toch eigenlijk wel moeten kunnen leveren...

[ Voor 32% gewijzigd door Xander op 06-02-2008 19:31 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je zou hem mss kunnen vast lijmen in die hoek. En anders inderdaat op internet naar een 2e hands / nieuw toetsenbord zoeken voor die laptop.

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:55
Bij packard bell kunnen ze je waarschijnlijk alleen aan een compleet nieuw toetsebord helpen. schrik niet van de prijs zal een euro of 90 zijn

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Toets

Zoals ik ook daar aangaf: Gewoon even met Packard Bell bellen. Wie weet willen ze wel een toets voor je opsturen. Ze zullen die dingen daar wel door het hele RMA gebouw hebben slingeren. Lijkt me geen probleem eigenlijk.